دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری

از سراسر وب

دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری

با انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس ، موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت.

در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این ویدیو از سوی یک سالن زیبایی ضبط و منتشر شده است، که در ادامه با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، مدیر سالن زیبایی که ویدیوی مذکور را تولید و منتشر کرده بود به پلیس فتا تهران بزرگ معرفی شد.

در جریان  تحقیقات انجام شده، مشخص شد که موضوع ازدواج این کودک سناریوی تبلیغاتی مدیر این آرایشگاه برای جذب مشتری و دنبال‌کننده در اینستاگرام بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

این زن اعلام کرد که از عواقب کار خود بی اطلاع بوده و ضمن ابراز پشیمانی از عمل خود گفت که دختربچه نوجوان فرزند یکی از مشتریان آرایشگاهش بود و چون قصد داشته اقدام به ایجاد تبلیغ در فضای مجازی کند، این کودک را به عنوان یک عروس معرفی و آرایش کرده است.

برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و … پرونده‌ای تشکیل شده است و صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است

همچنین کارشناسان اداره مبارزه با جرائم علیه کودکان و بانوان پلیس فتا با والدین این کودک نیز ارتباط برقرار کرده و ضمن ارائه مشاوره‌های لازم به آنان تاکید کرد که صیانت از هویت و شخصیت فرزندنشان نیز برعهده آنان بوده و بی توجهی و هرگونه آسیب به آن موجب مجازات قانونی است.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.