گران ترین خانه های تهران در این محلات

از سراسر وب

نیاوران؛ منطقه مرفه‌نشین

بسیاری از قدیمی‌های نیاوران باور دارند آنجا قبلا زمین کشت نی بوده و حالا به منطقه‌ای با برج‌های رنگارنگ تبدیل شده و هر روز هم از تعداد خانه‌های ویلایی آن کاسته می‌شود. این محله جزو مناطق مرفه‌نشین تهران محسوب می‌شود و حتی با جست‌وجوی ساده می‌توانید از قیمت‌های نجومی آپارتمان و خانه‌های ویلای در نیاوران با خبر شوید. برای نمونه خانه‌ای ۵۴۰ متری با ۲۲۰ متر تراس استخر دار، چهار اتاق خواب، ویو کامل کوهستان و شهر تهران، دارای آسانسور داخلی و پنچره‌هایی با نور کامل در این منطقه ۲۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

کامرانیه؛ منطقه ی گران‌قیمت در تهران

منطقه گران قیمت دیگر کامرانیه است که خرید خانه در این منطقه هم به بودجه زیادی نیاز دارد. به طور مثال، خانه ۳۰۰ متری با چهار اتاق خواب با ۶۰ متر تراس مشرف به درختان سرسبز محوطه اطراف خانه، ۱۱۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه بدون استخر، پارکینگ، انباری، لابی من و جکوزی نیز دارد.

همچنین واحد دیگر ۱۷۶ متری، سه اتاق خوابه، استخردار، به همراه سالن ورزش و فضای سبز داخل محوطه در همان منطقه به مبلغ ۳۰ میلیارد فروخته می‌شود.

قیطریه؛ گران و با اصالت

وجود پارک سرسبز قیطریه و البته جغرافیای خوب آن باعث افزایش قیمت بسیاری از خانه‌های این محله شده است. مثلا در اطراف پارک قیطریه خانه‌ای ۱۲۶ متری به فروش می‌رسد. چشم انداز کامل این خانه درختان و طبیعت سبز پارک قیطریه است. این خانه‌ی استخردار و دو اتاق خوابه، ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. البته در خیابان‌های دورتر از پارک هم قیمت‌های این منطقه تفاوت چندانی با هم ندارد.

آجودانیه؛ منطقه‌ی گران تهران

محلات گران بسیاری در تهران است که آجودانیه هم یکی از همین مناطق محسوب می‌شود که قیمت خانه های آن قابل توجه است. در آجودانیه خانه‌ای با یک حیاط بزرگ و سرسبز فروخته می‌شود. این خانه‌ ۳۴۰ متری با ۶۰۰ متر زیربنا که ۲۳ سال سن دارد، ۱۳۹ میلیارد تومان فروخته می‌شود. در واقع قیمت خرید خانه در این منطقه در همین رنج قیمتی است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.