بازیگران مشهوری که فرزندانشان، آدم‌های خاصی شدند

از سراسر وب

در این مقاله قرار است همراه هم نگاهی به فرزندان تعدادی از مشهورترین سلبریتی‌های دنیا بیندازیم و ببینیم هر کدام از این افراد در مقابل انتخاب سخت بین زندگی غرق در شهرت یا یک زندگی عادی، چه تصمیمی گرفته‌اند.

در این مقاله قرار است همراه هم نگاهی به فرزندان تعدادی از مشهورترین سلبریتی‌های دنیا بیندازیم و ببینیم هر کدام از این افراد در مقابل انتخاب سخت بین زندگی غرق در شهرت یا یک زندگی عادی، چه تصمیمی گرفته‌اند.

ماد آپاتو؛

انتخاب شهرتماد آپاتو دختر جود آپاتوی کمدین و البته لِزلی مانِ بازیگر است و از همان وقتی که هنوز خیلی کوچک بود می‌دانست که در صورت انتخاب زندگی در شهرت، کار چندان سختی برای مشهور شدن نخواهد داشت.

اگر از طرفداران سریال پرطرفدار شبکه HBO یعنی یوفوریا باشید حتما ماد آپاتو را در این سریال به یاد می‌آورید. مادِ ۲۵ ساله در این سریال در نقش لِگزی هاوارد ظاهر شد و توانست نقدهای مثبتی هم بابت بازی‌اش دریافت کند.

جیمز ویکی برادریک؛

انتخاب زندگی عادیجیمز ویکی برادریک فرزند سارا جسیکا پارکر و متیو برادریک است و ظاهرا ترجیح می‌دهد یک زندگی عادی به دور از دوربین عکاسان را تجربه کند.

جیمز در حال حاضر ۲۰ ساله است و هرچند بارها به همراه پدر و مادرِ مشهورش در مراسم مختلف حضور یافته اما ظاهرا قصد تجربه زندگی غرق در شهرت را ندارد.

مایا هاوک؛

انتخاب شهرتوقتی پدری به مشهوری اتان هاوک دارید و مادرتان اِما ترومن است این اطمینان همیشه با شماست که هروقت ارداده کنید درهای شهرت به رویتان باز خواهد شد.

مایا در سریال محبوب Stranger Things در نقش رابین باکلی توانست نگاه‌ها را به خود خیره کند اما این تنها تجربه این بازیگر ۲۴ ساله نبوده است. مایا در پروژه‌هایی چون زنان کوچک و روزی روزگاری هالیوود هم ایفای نقش کرده است و جالب است بدانید او تجربه هم‌بازی شدن با پدر و مادرش را در کارهایی مجزا در کارنامه دارد.

جولیان استِرن؛

انتخاب زندگی عادیجولیان پسر بازیگری است که هرچند به خاطر تعداد فراوانی پروژه سینمایی شناخته نمی‌شود اما با ایفای نقش فیبی در سریال Friends به شهرت و ثروتی دست نیافتنی رسید.

جولیان که در حال حاضر ۲۴ ساله است بارها و بارها با انتخاب‌هایش نشان داده قصد آزمودن خود در حرفه مادرش را ندارد. جولیان در سال ۲۰۲۱ از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی فارغ‌التحصیل شد.

لیلی رز دپ؛

انتخاب شهرتلیلی رز دپ هم از آن دست افرادی بود که از زمان چشم گشودن در این دنیا از موهبت شهرت برخوردار بوده است و دلیل برخورداری از این موهبت هم البته پدر و مادر او هستند. پدر لیلی که جانی دپ مشهور است و مادرش ونسا پارادایس، مدل، خواننده و بازیگر فرانسوی است.

لیلی تا این لحظه که تقریبا ۲۳ ساله است توانسته هم در حرفه پدر و هم در حرفه مادرش موفقیت‌هایی به دست بیاورد. لیلی حالا به عنوان یک بازیگر و مدل آمریکایی فرانسوی شناخته می‌شود و تازه‌ترین کارش حضور در برنامه جذاب شبکه HBO یعنی The Idol بوده است.

بِلا کروز؛

انتخاب زندگی عادیاحتمالا وقتی پدری مانند تام کروز و مادری همچون نیکول کیدمن دارید، مشهور نبودن برایتان سخت‌تر از داشتن شهرت است اما بلا ظاهرا انتخابش را کرده است.

بلا و برادر کوچکترش کانر در سن بسیار پایین توسط نیکول و تام به فرزندی پذیرفته شدند. هرچند بلا به عنوان طراح و هنرمند تجربه‌هایی داشت اما هرگز میلی به برخورداری از شهرت پدر یا مادرش نشان نداد.

زویی کراویتز؛

انتخاب شهرتانتخاب زویی کراویتز هم به عنوان فرزند دو سلبریتی زندگی در شهرت بوده و همانند لیلی رز دپ او هم سراغ هر دو حرفه پدر و مادرش رفته است.

پدر زویی، لنی کراویتز است که به عنوان خواننده و ترانه نویس در سبک‌هایی چون راک، بلوز و آر اند بی شناخته می‌شود و مادرش هم لیسا بونت، بازیگر آمریکایی است.

زویی تا به این لحظه که تقریبا ۳۴ ساله است تجربه بازیگری، خوانندگی، مدلینگ و حتی کارگردانی را داشته اما احتمالا بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود. زویی ابتدا به خاطر حضورش در سریال موفق شبکه HBO یعنی Big Little Lies شناخته شد و پس از آن به خاطر درخشش در نقش زن گربه‌ای یا Catwoman در کنار رابرت پتینسون در فیلم بتمن مورد توجه بیشتری قرار گرفت.

بنجامین فورد؛

انتخاب زندگی عادیبنجامین فورد یا بن فورد پسرِ ۵۵ ساله بازیگر مشهور هالیوود یعنی هریسون فورد است و از وقتی هنوز خیلی جوان بود ثابت کرد علاقه اصلی‌اش نه بازیگری بلکه آشپزی است. بن فورد که تقریبا تمام عمرش را صرف آشپزی در رستوران‌های سطح بالا کرده در حال حاضر در رستورانِی در لوس انجلسِ به نام Ford’s Filling Station مشغول است.

کایا گِربِر؛

انتخاب شهرتپدر و مادر کایا هر دو در حرفه مدلینگ فعالیت کرده‌اند هرچند که مادر او یعنی سیندی کراوفورد به مراتب در این حرفه موفق‌تر و مشهورتر است.

کایا متولد سال ۲۰۰۱ است و حالا تقریبا ۲۱ سال دارد. او پس از حضور در کمپین‌های برندهای مختلف فشن موفق شد به عنوان مدل برتر بریتانیا انتخاب شود و با وجود آزمودن بازیگری به نظر می‌رسد آینده او در رشته مدلینگ رقم خواهد خورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.