با کی کار داری آقای طارمی؟!

استوری طارمی کمتر با چنین واکنشی همراه شد؛ چرا؟ شاید به این دلیل که در فحوای آن نوعی عافیت‌طلبی و دفاع از خود دیده می‌شود.