آغاز حراج ۳ محصول کرمان موتور / بدون قرعه کشی و ارزان

از سراسر وب

دور تازه ثبت نام نقد و اقساطی کرمان موتور آغاز شد.کرمان موتور برای رفاه حال مشتریان خود فروش اقساطی گذاشته است.ثبت نام دور جدید فروش اقساطی کرمان موتور ویژه بهمن ۱۴۰۲ و با تحویل فوری آغاز شد.در خبر زیر شرایط ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور رو با هم می خوانیم.

فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور (اسفند ۱۴۰۲) آغاز شد.

؛به استحضار می رساند شرایط فروش خودرو JAC J4 و JAC S3 و KMC X5 بصورت نقدی طبق بخش نامه ذیل ویژه سامانه یکپارچه از تاریخ امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ تا ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ فعال می شود ، جهت ثبت نام به نمایندگی کرمان موتور مراجعه فرمایید.

شرایط فروش KMC X5 کرمان موتور:

کرمان موتور

شرایط فروش JAC J4 کرمان موتور:

کرمان موتور

شرایط فروش JAC S3 کرمان موتور:

کرمان موتور

جک S5‌ نیازی به معرفی ندارد. تقریبا تمامی مصرف‌کنندگان خودرو در بازار ایران، به خوبی با کراس‌اوور جک آشنا هستند. این خودرو از ابتدای دهه ۱۳۹۰ توسط کرمان موتور به بازار ایران عرضه شد و تا مدتی پیش نیز تولید آن ادامه داشت. این خودرو ابتدا در نسخه دنده‌ای تولید شد و پس از مدتی تیپ اتوماتیک آن با آپشن‌های بیشتر نیز به دست مشتریان رسید.

از سال ۱۴۰۰ نیز کرمان موتور جک S5‌ نیوفیس را روانه بازار کرد، خودرویی که پیشرانه متفاوتی در مقایسه با نسخه اصلی این کراس‌اوور داشت. پس از توقف تولید جک S5‌ در چین، این شرکت تصمیم گرفت تا حیات این کراس‌اوور را در قالب زیرشاخه خود یعنی سهول تمدید کند. بنابراین پس از توقف تولید جک S5‌ در سال ۲۰۱۹، این خودرو به زیرشاخه سهول منتقل شد تا در قالب سهول X6 به حیات خود ادامه دهد. کرمان موتور نیز که تصمیم نداشت عرضه جک S5‌ را متوقف کند، این خودرو را برای عرضه به بازار ایران آماده کرد و نام KMC X5 را برای آن برگزید. تولید سهول X6 از سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز شده است و بنابراین با خودرویی روبرو هستیم که جدید به نظر می‌رسد. طراحی این خودرو در مقایسه با جک S5 کاملا متفاوت است اما زیر بدنه آن، همان مشخصات فنی کراس‌اوور آشنای جک قرار دارد. بنابراین بایستی آماده پذیرایی از دومین فیس‌لیفت جک S5‌ باشیم، خودرویی که با نام و نشان کرمان موتور یعنی کی ام سی X5 به دست مشتریان خواهد رسید.

کرمان موتور

داخل KMC X5 کرمان موتور

خوشبختانه در فضای داخلی KMC X5، با کابین کاملا متفاوتی نسبت به جک S5 و جک S5‌ فیس لیفت روبرو هستیم. یک نمایشگر مستطیلی شکل بزرگ بخش قابل توجهی از کابین این خودرو را در اختیار دارد که اکثر تنظیمات از طریق آن انجام می‌شوند. این نمایشگر از نوع لمسی است که ۱۲.۸ اینچ قطر دارد.

پنل ابزار خودرو نیز اکنون به نوع دیجیتالی تغییر حالت داده است. در نهایت می‌توان به طراحی کنترلر دنده این خودرو اشاره کرد که برخلاف رویه مرسوم، از نوع گرد است و با چرخش به جهت‌های چپ یا راست تغییر وضعیت می‌دهد. خطوط رنگی که در نمای جانبی خودرو قابل مشاهده بودند، در بخش داخلی KMC X5 نیز به کار رفته‌اند. فاصله بین دو محور KMC X5 نیز ۲۶۶۰ میلیمتر عنوان شده است که با جک S5‌ فیس لیفت مشابه است. قسمت بار این خودرو نیز ۴۸۵ لیتر فضا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در صورت تا کردن صندلی‌های عقب، این حجم به ۱۸۱۶ لیتر افزایش خواهد یافت.

کرمان موتور

طراحی KMC X5 کرمان موتور

طراحی ظاهری KMC X5، می‌تواند به عنوان پاشنه آشیل آن در ایران عمل کند. این خودرو حاصل یک فیس لیفت اساسی رو جک S5‌ است و در مقایسه با نسخه فیس‌لیفت قبلی، تغییرات بسیاری بیشتری را تجربه کرده است. برخلاف جک S5 که سعی کرده بود تا شبیه خودروهای هیوندای باشد، KMC X5 ذات چینی خود را بیشتر از مدل اصلی آشکار می‌کند. در نمای جلو، شاهد یک جلوپنجره بزرگ و ذوزنقه‌ای شکل هستیم که جلوه‌ای تهاجمی به خودرو بخشیده است. چراغ‌های روشنایی اصلی همانند بسیاری از خودروهای آسیایی به قسمت‌های جانبی سپر منتقل شده‌اند و چراغ‌های آشکار روی کاپوت وظیفه نمایش چراغ روشنایی در روز را برعهده دارند. طراحان سهول برای آن‌که ظاهر سهول X6‌ را اسپرت‌ جلوه دهند، از خطوط نارنجی رنگ و همچنین نوارهای کرومی در ظاهر این خودرو استفاده کرده‌اند.

کرمان موتور

همانند اکثر فیس‌لیفت‌‌ها، نمای جانبی KMC X5 تغییر خاصی را تجربه نکرده است و همچنان می‌توان شباهت‌هایی میان کی ام سی X5 و جک S5‌ را در این خودرو مشاهده کرد. به جرات می‌توان گفت که به جز طرح جدید رینگ‌ها، هیچ تفاوتی میان KMC X5 و جک S5‌ در نمای جانبی مشاهده نمی‌شود. این نمای آرام و بدون جزئیات به طور کامل با بخش جلویی خودرو در تضاد است. در بخش عقب کی ام سی X5، تغییراتی بیشتر از نمای جانبی را می‌توان مشاهده کرد. چراغ‌های عقب جک S5‌ اندکی باریک‌تر شده‌اند و توسط یک نوار قرمزرنگ به یکدیگر متصل هستند. در بخش زیرین سپر نیز خروجی‌های تقلبی اگزوز قرار دارند که حضور آن‌ها در خودروهای جک کاملا مرسوم است.

کرمان موتور

مشخصات KMC X5 کرمان موتور

همان‌گونه که در مقدمه مطلب اشاره کردیم، بخش فنی KMC X5 یا سهول X6 در مقایسه با جک S5 نیوفیس بی‌تفاوت باقی مانده است. این خودرو به همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر مجهز است که در جک S5 نیوفیس حضور داشت. این موتور با کد HFC4GB2.4E شناخته می‌شود که علاوه بر جک S5 نیوفیس، در دیگر محصولات کرمان موتور همچون کی ام سی K7 نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین مشکلات مربوط به قطعات یدکی و خدمات پس از فروش در مورد این خودرو کمتر از سایرین بروز پیدا خواهد کرد. البته این پیشرانه از استاندارد عدم آلایندگی یورو ۶ پیروی می‌کند و برای فعالیت صحیح به سوخت باکیفیت نیاز دارد. پیشرانه KMC X5 قادر است تا حداکثر ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال قدرت در این کراس‌اوور نیز از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک مرطوب (Wet) صورت می‌گیرد.

کرمان موتور

مطابق انتظار این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو عمل می‌کند و بنابراین قابلیت انجام عملیات آفرودی را نخواهد داشت. مصرف سوخت ترکیبی KMC X5 با این مشخصات فنی ۷.۵ لیتر در صد کیلومتر برآورد شده است. باک سوخت خودرو نیز ۵۵ لیتر حجم دارد و در مسافت‌های کوتاه نیاز به پر کردن مجدد آن نخواهید داشت. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. انتظار داریم تا شتاب صفر تا صد KMC X5 نیز همانند جک S5‌ فیس لیفت باشد چرا که وزن این خودرو مشابه است و هر دو کمتر از ۱.۵ تن وزن دارند. یکی از مزایای KMC X5 در مقایسه با سایر کراس‌اوورهای هم‌رده، سیستم تعلیق مناسب آن است. سیستم تعلیق KMC X5 در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است. بنابراین سرنشینان سواری راحتی را در این خودرو تجربه خواهند کرد. ترمزهای KMC X5 در چهار چرخ نیز از نوع دیسکی هستند.

کرمان موتور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.