استایل راحت جاستین بیبر و همسرش در روز مهم زندگیشون!

از سراسر وب

جاستین بیبر و همسرش، هیلی بیبر، لباس‌هایی روزمره و راحت را برای قرار شام عاشقانه خود ترجیح داده‌اند.جاستین بیبر و همسرش با لبخندهای بزرگ خود در راه رستوران مورد علاقه خود در بورلی هیلز دیده شدند.

این زوج متاهل با لباس‌های غیررسمی شب خود را در رستوران والیز گذراندند. هیلی یک سویشرت خاکستری و کتی چرمی را برای قرار شام انتخاب کرده بود.جاستین نیز طبق معمول استایل راحت و گشاد خود را انتخاب کرده بود. او تی شرتی بزرگ را زیر پیراهن چهارخانه آبی و زرد خود را به تن کرده بود.

هیلی ۲۶ ساله، سویشرت خاکستری خود را در جین آبی دم‌پا گشاد خود فرو کرده بود. او بوت‌های مشکی بزرگ خود را با کت و کیف چرمش ست کرده بود.

موهای این سوپرمدل طبق معمول موهایش را پشت سرش جمع کرده بود. چهره او با این مدل مو به خوبی قابل مشاهده بود.

او آرایش کمی بر روی صورت داشت و ظاهرش را با گوشواره‌ها و گردنبد طلایی کامل کرده بود.جاستین نیز با لباس‌های رنگ روشن خود جذاب به نظر می‌رسید.

جاستین کتونی ورزشی راحت سفید و خاکستری به پا داشت و با کلاهی کرم رنگ ظاهر خود را تکمیل کرده بود.صحبت های جالب در دیدار عاشقانه!

این زوج در این قرار عاشقانه برای اواین بار پس از صحبت‌های هیلی درباره اختلال اضطراب پس از سانحه‌اش دیده شدند.

هیلی سال قبل با علائمی مانند سکته به بیمارستان منتقل شده بود. این سانحه بخاطر لخته شدن خون در مغز این مدل پیش آمده بود.

هیلی جمعه گذشته در پادکست مجله وگ برای اولین بار درباره این تجربه ترسناک صحبت کرد.

طبق گفته هیلی او پس از این سانحه با اضظراب شدیدی روبه‌رو شده بود. او این اضطراب را به ترس اتفاق افتادن دوباره این سانحه تشبیه کرد. «وحشتناک‌ترین اتفاق زندگی‌ام بود.

همیشه می‌ترسیدم دوباره اتفاق بیوافتد. هیچوقت نمی‌خواهم این اتفاق را دوباره تجربه کنم.»

هیلی توانست تنها چند دقیقه کوتاه درباره این سانحه صحبت کند. او گفت که خودش را برای صحبت درباره این مساله آماده کرده بود با این حال این مکالمه راحتی برای او نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.