اعتراف شهربانو منصوریان: بله، با لگد زدیمش!

از سراسر وب

شهربانو منصوریان ووشوکار ای این تصویری از خود در ترکیه منتشر کرد. خواهران ووشوکار منصوریان را می توان این روزها از پر آوازه ترین خواهران ورزشکار ایران و حتی دنیا دانست.

البته حضور سال های پیش این سه خواهر در برنامه پرطرفدار ماه عسل و پرده برداشتن از گذشته دردناک شان باعث شد تا همیشه در ذهن عموم جامعه ثبت شوند.

با این حال معروفیت این خواهران همواره با حواشی هایی هم همراه بوده است. مخصوصا حضور فعال آنها در شبکه های اجتماعی و اظهار نظرهای جنجالی شان در هر موضوعی سبب خبرساز بودن آنان شده است.

در همین راستا شهربانو منصوریان به تازگی تصویری از خودش با ژستی متفاوت در ترکیه منتشر کرده که خبرساز شده است.

البته این در حالی ست که او در یک استوری اشاره کرده برای فیلم برداری کاری به ترکیه آمده و علت اصلی اش را هم توضیح نداده است.

اعتراف شهربانو منصوریان: بله، با لگد زدیمش!

ورزش سه نوشت: شهربانو منصوریان ماجرای درگیری با پدر یکی از ووشوکاران در آکادمی ووشو را تشریح کرد.

خودم در سالن بودم و دیدم که دخترش با اختلاف بازی را باخت. بعد از چند دقیقه از داخل سالن گرم یا همان چادری که کنار سالن برپا شده بود، صداهای بلند شنیدم و فکر کردم این دو ووشوکار بحثشان شده است.

به سهیلا گفتم برو و آن ها را جدا کن. بعد متوجه شدم که یک آقا داخل چادر آمده و با همه درگیر شده است. اصلا نمی دانم هدف او چه بود و آنچا چه می خواست.

من، سهیلا و پریناز مجبور شدیم که جلوی این آقا را بگیریم و او را بیرون کنیم. من دیدم یکی از بچه های ووشوکار زیر دست و پا است و به درگیری وارد شدم.

وقتی دیدم این آقا دارد مشت و لگد پرتاب می کند، من هم لگد زدم تا او از آنجا بیرون برود. خدا را شکر کسی آسیب ندید، اما اتفاق خوبی نبود و همه ناراحت شدند. پخش شدن فیلم هم که دیگر باعث شد همه متوجه ماجرا شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.