اگر این چهار شرط را ندارید دور خرید خودرو از کارخانه را خط بکشید

از سراسر وب

سیاست گذار خودرویی از جدیدترین محدودیت خرید خودرو از کارخانه رونمایی کرده است. بر اساس اعلام وزارت صمت متقاضیان خرید خودرو باید متناسب با خودرویی که قصد خرید آن را دارند وجه آن را در حساب داشته باشند.این محدودیت را می توان جدیدترین دست اندازی دانست که در مسیر متقاضیان خرید خودرو در کارخانه تعیین شده است. سیاست گذار به دنبال این است تا با اهرم محدویت صف قرعه کشی را خلوت کند.

علاوه بر این محدودیت شاهد هستیم که پیش تر نیز مدیران صمت محدودیت هایی را در جاده عرضه خودرو به قیمت کارخانه پیش بینی کرده بودند.

داشتن ۱۸ سال سن بعلاوه دارا بودن گواهینامه پایه سه، نداشتن پلاک فعال انتظامی، دریافت نکردن خودرو طی ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا را می توان محدودیت هایی دانست که فرد متقاضی باید داشته باشد تا بتواند در صورت برنده شدن در لاتاری خودرو، محصولات خودروسازان برایشان فاکتور شود.

با توجه به این محدویت ها به نظر می رسد طرح فروش خودروسازان خلوت شود. این را می توان به صورت محسوس در اولین فروش فوری سایپا که فردا با توجه به این محدودیت روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود، شاهد بود.

اما پیش بینی می شود حتی با محدودیت جدید باز هم متقاضیان خرید خودرو ار کارخانه به تعداد بورس کالا کاهش پیدا نکند. زیرا همچنان در طرح های فروش خودروسازان خبری از افزایش قیمت پایه نخواهد بود و متقاضیان می توانند محصولات عرضه شده را با قیمت ابتدایی در اختیار بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.