بار خرید این خودرو ۳۰۰ میلیون به حسابت واریز کن

از سراسر وب

چنانچه متقاضیان بتوانند پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷P را از کارخانه خریدارای کنند سودی حدود ۳۰۰ میلیون تومانی را به حساب خود واریز می کنند.

ایران خودرو جدیدترین طرح فروش خود را کلید زد. این طرح فروش فوق العاده از امروز ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و تا روز دوشنبه ۲۰ دی ماه سال جاری نیز در دسترس متقاضیان قرار دارد.

آبی های جاده مخصوص با ارائه چهار محصول این طرح فروش را در دسترس متقاضیان قرار دادند.ایران خودرو چه خودروهایی را برای عرضه از سبد محصولاتی خود خارج کرد؟

سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P و رانا پلاس محصولاتی هستند که ایران خودرویی ها قصد برگزاری فروش فوق العاده برای آنها را دارند.

پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P و رانا پلاس با رنگ های خاکستری، مشکی، سفید و نقره ای در تیررس متقاضیان قرار دارند.سمند سورن پلاس دوگانه سوز با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری متال و آبی کبود فروخته خواهند شد.

اما پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P به لحظ تنوع رنگ در رتبه چهارم قرار دارند.

ایران خودرویی ها همچنان این خودروها را با قیمت های تکلیفی صمت در اختیار متقاضیان قرار می دهند و خبری از تعیین قیمت این خودروها با اهرم بورس کالا نیست.

سمند سورن پلاس دو گانه سوز با قیمتی حدود ۲۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در صدر جدول این طرح فروش فوق العاده به لحاظ قیمتی قرار دارد. رانا پلاس نیز با قیمتی حول و حوش ۲۱۵ میلیون تومانی پشت سر سمند سورن پلاس دو گانه سوز در جاده قیمتی عرضه فروش فوق العاده ایران خودرو قرار دارد.

پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P نیز با قیمتی نزدیک به ۲۰۹ میلیون تومان در رتبه سوم جدول یاد شده قرار دارد و دیگر پژو پارس عرضه شده یعنی پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P نیز با قیمت حدود ۱۸۵ میلیون تومان در انتهای جدول قیمتی این فروش فوق العاده جاخوش کرده است.

فاصله قیمتی خودروهای کارخانه با بازار چقدر است؟

سوالی که ذهن متقاضیان حاضر در این فروش فوق العاده را به خود مشغول کرده این است که هر یک از محصولات یاد شده چه فاصله قیمتی با بازار دارند؟ به عبارت دیگر حاشیه سود برای خرید هر یک خودروهای عرضه شده در این فروش فوق العاده چقدر است؟

پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P و پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P رقابتی را برای واریز سود بیشتر به حساب خریداران از طرح فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز کردند.

بررسی قیمت های بازاری دو خودروی یاد شده نشان می دهد پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P توانسته دیگر عضو خانواده پژو را پشت سر بگذارد.

چنانچه متقاضیان بتوانند پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P را از کارخانه خریدارای کنند سودی حدود ۳۰۰ میلیون تومانی را به حساب خود واریز می کنند.

خرید پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P با قیمت کارخانه و فروش آن در بازار سودی حول و حوش ۲۹۵ میلیون تومانی را برای برندگان این قرعه کشی به همراه دارد.

سمند سورن پلاس دوگانه سوز نیز هنوز قیمت بازاری مشخصی ندارد زیرا هنوز در بازار آفتابی نشده و رانا پلاس نیز با توجه به قیمت حدود ۲۱۵ میلیون تومانی سودی حول و حوش ۲۳۰ میلیون تومانی را برای متقاضیان به همراه می آورد.

این طرح فروش علاوه بر متقاضیان عادی برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر در راستی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.

دارندگان خودروهای فرسوده هم خود را آماده کنند تا در طرحی که به منظور اسقاط خودروهای فرسوده از سوی ایران خودرو همزمان با فروش فوق العاده یاد شده برگزار می شود، شرکت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.