بازیگر مشهور با پوشیدن دامن سوژه شد

از سراسر وب

رابرت پتینسون بازیگر مشهور بریتانیایی با پوشیدن دامنی سرمه‌ای رنگ در هفته مد پاریس تمام توجه‌ها را به خود جلب کرد!بازیگر فیلم‌های محبوب گرگ‌ و میش در نمایش مد برند دیور با ظاهری متفاوت ظاهر شد.

رابرت پتینسون ۳۶ ساله یکی از جدیدترین چهره‌های کمپین تبلیغاتی این برند گران‌قیمت و مشهور است.او برای حضور در مراسم نمایش مد این برند ظاهری متفاوت و جالب را انتخاب کرد.

او دامنی سرمه ای رنگ را با یک کاپشن خز قهوه‌ای و چکمه‌هایی چرم ست کرده بود. این بازیگر محبوب با لباس‌های نامتعارف خود مانند همیشه شیک به نظر می‌رسید.

هفته مد مردان پاریس هر سال در ماه ژانویه برگزار می شود. برندهای لوکسی از جمله دیور، گوچی و هرمس در این مراسم آخرین مجموعه خود را به نمایش می گذارند.

معیارهای عجیب و غریب هالیوود!!

رابرت در آخرین مصاحبه خود درباره معیارهای عجیب هالیوود برای بدن مردان صحبت کرده است. به گزارش وقت صبح او این استانداردها را «مسخره» و «اعتیادآور» خواند.

رابرت که از نوجوانی وارد صنعت سینما شده است در این مصاحبه رژیم‌های غذایی عجیبی که برای لاغری امتحان کرده است را فاش کرد.

این ستاره که به تازگی در نقش شخصیت بتمن دیده شده است؛ به مجله «ES» گفت که در تلاش برای داشتن هیکلی عالی همه چیز را امتحان کرده است.

«من برای سم‌زدایی به مدت دو هفته چیزی به جز سیب زمینی نخوردم. فقط سیب زمینی آب پز و نمک صورتی هیمالیا.ظاهراً این رژیم غذایی به سم‌زدایی بدن کمک می‌کند.»

او همچنین افزود: «حتی اگر فقط مراقب کالری دریافتی خود باشید، به طرز عجیبی به این کار اعتیاد پیدا خواهید کرد. تا زمانی که کار از کار گذشته است متوجه زیان این کار نمخواهید شد.»

با این حال او معتقد است بهترین راه برای کم کردن وزن حفظ و رعایت یک رژیم غذایی سالم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.