برنامه ویژه «خاله شادونه» در عید نوروز

از سراسر وب

«خاله شادونه» همراه با چند هنرمند، عروسک‌گردان و گوینده در باغی به نام «شادونه» هر روز صبح در عید نوروز ویژه برنامه‌ای را برای کودکان و خردسالان تدارک دیده‌اند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبِ گذشته ملیکا زارعی (خاله شادونه)، سارا روستاپور (خاله بهار) و آزاده ‌آل‌ایوب (خاله نرگس) میهمان ویژه برنامه عیدانه شبکه دو سیما شدند. هرکدام از برنامه‌هایشان گفتند؛ در این میان ملیکا زارعی یا همان «خاله شادونه» اعلام کرد که همچون سنوات قبل با برنامه‌ای متفاوت در ایام نوروز میهمان کودکان و خردسالان خواهد شد.

این برنامه «باغ شادونه» نام دارد و میزبان میهمانانی خواهد بود تا در هر قسمت با ماجراهای جذاب و دیدنی، نشاط و شادی برای کودکان به همراه آورند. این برنامه شامل آیتم‌های متنوع و جذابی مثل مهمانخانه، بخشهای نمایشی، نماهنگ کودکانه، مسابقه، گزارش، ویدیو کلیپ و… خواهد بود.

این مجوعه با ساختاری ترکیبی و نمایشی کاری از گروه گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ذاکری است که از سه‌شنبه اول فروردین هرروز ساعت ۱۰ صبح میهمان خانه مخاطبان است.

سیروس همتی بازیگر شناخته شده در نقش شمشادخان و مهرداد مصلحی در نقش اوستا گلاب، کنارِ ملیکا زارعی به ایفای نقش می‌پردازند.

فروزان زاهدبیگی و پیمان قریب‌پناه به عنوان گوینده، مهرداد محتشمی و احمد آکشته به عنوان عروسک‌گردان از دیگر عوامل این ویژه برنامه‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.