حواشی پلمب یک سینما در تهران

از سراسر وب

به گزارش همشهری آنلاین، سینما ماندانا یکی از قدیمی‌ترین سینماهای کشور چند روزی است تعطیل شده و به تعبیر مدیرش پلمب شده است. اما چرا این اتفاق افتاد؟ ماجرای پلمب به عدم رعایت موازین اخلاقی برمی‌گردد. البته محمد قاصد اشرفی می‌گوید موضوع ایمنی را هم یکی از مشکلات دیگر عنوان کرده‌اند.

او درباره رفع پلمب می‌گوید: ما از اول هفته که پلمب اتفاق افتاده پیگیریم تا این مشکل برطرف شود حتی امروز یکی از مدیرانِ مجموعه را فرستادم به دادسرای ناحیه هشت، ‌ گفته‌اند با وجود کسالتی که دادستان داشته حضور ندارد و هنوز این موضوع بلاتکلیف مانده است.

قاصد اشرفی درباره موضوع ایمنی و عدم رعایت موازین اخلاقی سینما ماندانا تأکید کرد: ما همیشه قوانین و مقررات را رعایت کردیم و تابع آنها هستیم. ما تابلوی مرتبط با الزام حجاب در مجموعه را نصب کرده‌ایم و تذکرات لازم را هم به مخاطبان می‌دهیم اما سینما محدوده‌ای بزرگ است که نمی‌توان همه بخش‌های آن را از این منظر تحت کنترل داشت. مسئولیت‌هایی که در این حوزه به سینماداران محول شده است، به‌خوبی در حال اجراست. اما درباره موضوع ایمنی باید بگویم که سینمای ما از تمام تجهیزات ایمنی به طور کامل برخوردار است و پایه و اساس این هشدارها گزارش‌های دروغی است که برخی ارائه کرده‌اند.

مدیر سینما ماندا درخواست کرد: سینما ماندانا کارکنانی دارد که به دلیل مسائل مالی از همان مجموعه برای اسکان و زندگی استفاده می‌کنند. ما ۸ فیلم را هم در اکران سینما داریم و به عنوان سرگروه اکران هستیم. با توجه به اینکه مدیران ارشاد و سازمان سینمایی هم پیگیری کرده‌اند این درخواست را داریم ما را یاری بدهند. هر روزی که این پلمب ادامه داشته باشد واقعاً هزینه‌های سنگین و خسارات زیادی به ما وارد می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.