داستان زندگی و مهاجرت احمد سعیدی

از سراسر وب

چکیده ای از بیوگرافی احمد سعیدی:
نام کامل: احمد سعیدی

تاریخ تولد: ۱۶ فروردین ۱۳۶۷

محل تولد: شیراز

حرفه: خواننده و آهنگساز

سبک: پاپ ایرانی

تحصیلات: فوق دیپلم رشته مهندسی کامپیوتر
بیوگرافی احمد سعیدی:
احمد سعیدی در ۱۶ فروردین ۱۳۶۷ در شیراز به دنیا آمد. فعالیت جدی موسیقی او به سال ۱۳۸۰ برمی گردد زمانی که ۱۳ ساله بود با گیتاری که از برادرش گرفته بود ساز زدن را آغاز کرد. بر اساس گفته خودش با هدف خوانندگی نواختن را در پیش گرفته و بعد از انتشار سه موزیک که با استقبال چندانی روبرو نشد آهنگ وابستت شدم را منتشر کرد و بر سر زبان ها افتاد.

در سال ۱۳۹۲ آلبومی تحت عنوان وابستت شدم را منتشر کرد. او دو برادر و یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد و در رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار مدرک کاردانی خود را دریافت کرده است.

احمد سعیدی بعد از انتشار آلبوم وابستت شدم به واشنگتن آمریکا مهاجرت کرد و اکنون هم ساکن هماجا است.
فعالیت ورزشی احمد سعیدی:
احمد سعیدی زمانی که در ایران حضور داشت سال های زیادی را برای ورزش تکواندو فعالیت کرد و کمربند مشکی این ورزش را نیز دریافت کرد، در حال حاضر هم در آمریکا به بدنسازی مشغول است.
آهنگسازی احمد سعیدی:
احمد سعیدی در کنار خوانندگی شغل دیگری ندارد اما برخی از مواقع برای دوستانش آهنگسازی انجام می دهد و بیشتر موزیک ها خود را همراه با ویدئو ارائه می دهد. خصوصیات اخلاقی احمد سعیدی:
احمد سعیدی علاقه چندانی برای دیدن فوتبال ندارد اما در گذشته از طرفداران استقلال بوده است، در کنار این علاقه خیلی سریع عصبانی می شود و این موضوع را به عنوان نقطه ضعف خود می شناسد.
مهاجرت احمد سعیدی به امریکا:
همانطور که اشاره شد احمد سعیدی چند سالی است که دیگر در ایران فعالیت نمی کند و به آمریکا مهاجرت کرده است، بر اساس گفته ها او دیگر تصمیم ندارد به ایران بازگردد البته خودش درباره این موضوع صحبتی نداشته است اما حضور او در برخی برنامه های خارج از کشور از جمله برنامه سینا ولی الله سبب شده که این شائبه ایجاد شود که او دیگر تصمیم بازگشت به ایران را ندارد.
موزیک ویدئو وقتی موهاتو که بالا می بندی:
چند پیش موزیک وقتی موهاتو بالا می بندی را منتشر کرد که لورا سانچز مدل زیبای اسپانیایی در آن شرکت می کند. این مدل در بیشتر موزیک ویدئو های احمد سعیدی حضور دارد به همین دلیل گفته می شود او وارد رابطه ای عاشقانه با احمد سعیدی شده است، در کنار این موضوع بسیاری از پیج ها اینستاگرامی و کانال های تلگرامی موضوع ازدواج احمد سعیدی و لورا سانچز را مطرح کرده اند.
رازهای زندگی احمد سعیدی:
– غذای مورد علاقه این خواننده ته چین است.

– قهوه ای را در میان رنگ ها از همه بیشتر دوست دارد.

– به سبک رپ علاقه ای ندارد اما از طرفداران یاس است.

– یکبار در ایران به جرم نداشتن مجوز دستگیر شد.

– به شدت شلخته است.

– یکی از برادرانش را در سانحه تصادف از دست داده است.

– یک سگ خانگی دارد و اسم او کوپر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.