دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در جنوب تهران

از سراسر وب

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در جنوب تهران خبر داد و گفت: با حضور به موقع پلیس، متهمان موفق به آدم‌ربایی نشدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد گودرزی اعلام کرد: صبح امروز مأمور کلانتری نعمت آباد در محدوده خیابان اسفند تهران در حال گشت زنی بودند که با استمداد زن جوانی که حاضر به سوار شدن به داخل یک دستگاه خودروی شاسی نبود، روبه رو می‌شوند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت سرنشین خودروی شاسی با تهدید سلاح سرد (قمه) قصد سوار کردن این زن جوان را به داخل خودرو داشته است که با ممانعت و سر و صدا این زن جوان مواجه شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اجرای طرح مهار متهمان اشاره کرد و افزود: با استمداد از گشت‌های کمکی و با حضور به موقع مأموران، زن جوان از دستان این افراد رها و سرنشین خودروی شاسی که به سمت مأموران حمله ور و قدرت‌نمایی می‌کرد در یک عملیات پلیسی خلع سلاح و زمینگیر شد.

سرهنگ گودرزی به اجرای طرح مهار دستگیری راننده خودرو و اعلام مشخصات خودروی متواری به سایر گشت‌های انتظامی منطقه اشاره کرد و افزود: با حضور گشت‌های کمکی، خودروی متواری در محورهای خروجی منطقه مشاهده کرده و دستور توقف خودرو اعلام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ به تعقیب و گریز راننده خودرو اشاره کرد و افزود: متهم که توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد پس از شلیک چند تیر هوایی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

گودرزی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر معترف و اظهار داشتند قصد ربایش زن جوان و سپس زورگیری از وی را داشتند که توسط مأموران دستگیر شده اند.

این مقام پلیسی از ادامه تحقیقات مأموران این پلیس خبر داد و گفت: کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم متهمان در دستور کار قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.