سارا خوئینی ها ژست جنجالی گرفت

از سراسر وب

عکسی از سارا خویینی‌ها بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.، در این تصویر سارا خویینی‌ها در روزهای جوانی و با ژستی جنجالی دیده می‌شود.

سارا خوئینی‌ها با نقش ماندگارش به تلویزیون برگشت

مجموعه تلویزیونی «معصومیت از دست رفته» درباره جنایت و مکافات دین‌داران عصر اموی در مواجهه با واقعه کربلا با کارگردانی داود میرباقری از شبکه الکوثر بر روی آنتن است.

 

برنا: محور این سریال، شخصیتی ساختگی به نام «شوذب» از یاران سابق امام علی (ع) است که در کوفه خزانه‌دار امویان شده و حیله‌گری زنی یهودی، زندگی خانوادگی‌اش را نابود کرده و او را هرچه بیشتر همرنگ حاکمان بنی امیه ساخت.میرباقری شوذب را در میانه عشق بین دو زن ترسیم می‌کند. اولین زن «ماریا» است که زمانی مسیحی بوده و خاطرات شیرینی از دوران خلافت امام علی (ع) دارد که آن حضرت به منزل آنان سر می‌زده و دستگیر فقر و تنگدستی‌شان بوده است.

 

اما زن دوم یک یهودی به نام «حمیرا» است که با شمایل کولی‌وار خویش، دل شوذب را می‌فریبد و او را به تدریج با وسوسه به راهیابی بیشتر به دستگاه خلافت امویان، از ایمان دور می‌سازد…

 

امین تارخ، سارا خوئینی‌ها، زنده یاد داود رشیدی، رضا رویگری، حدیث فولادوند، داریوش فرهنگ، فریبا کوثری، اکبر عبدی، آهو خردمند، معصومه تقی پور، زنده یاد ابراهیم آبادی، روژان آریامنش، خسرو احمدی، زنده یاد انوشیروان ارجمند، مرتضی اردستانی، مانی اسکندری، عباس امیری، مرضیه برومند، مریم بوبانی، مهدی تارخ در سریال «معصومیت از دست رفته» به تهیه‌کنندگی محمد مسعود نقش آفرینی کرده سارااند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.