شاخ و شونه کشیدن ساسی برای سرود سلام فرمانده

از سراسر وب

ساسی مانکن خواننده پاپ ایرانی اخیرا در پستی اینستاگرامی با گذاشتن عکس ابوذر روحی، خواننده سرود سلام فرمانده، ادعا کرده که می خواهد با خواندن آهنگی این سرود را بی ارزش کند که با نظرات تند و فحاشی کاربران مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساسان حیدری یافته معروف به ساسی خواننده پاپ ایرانی که سال هاست در خارج از کشور به سر می برد، اخیرا در پستی در صفحه اینستاگرام خود با گذاشتن عکس ابوذر روحی، خواننده کلیپ و سرود «سلام فرمانده» خطاب به هوادارانش نوشته که «اگه حس می کنید که این خیلی شاخ شده من یک آهنگ بخونم؟؟؟ که بفهمه چند چندیم!!! ببینیم کی قوی تره؟؟؟ سلام فرمانده رو با یک خداحافظی خوشحال کنم؟؟؟»
ما برخلاف انتظارات خود ساسی، ‌بسیاری از کاربران فضای مجازی در بخش کامنت ها و نظرات این پست، با دفاع از سرود سلام فرمانده حسابی از خجالت ساسی درآمده اند؛ حتی افرادی که به ظاهر خیلی از این سرود خوششان نیامده، با حمله به این خواننده و ادبیاتی غیر عرف به او توهین کرده اند؛ به نظر می رسد رفتارهای غیرعرف این خواننده در ماه های اخیر به شدت از میزان محبوبیت او در بین هوادارانش کاسته است.چند روز گذشته ساسی مانکن با حضور در استرالیا برای برگزاری کنسرت، با اعتراض،‌ فحاشی و هو کردن عده ای از افرادی که به کنسرتش آمده بودند، مواجه شد؛ افرادی که با صدای بلند او را بی شرف خطاب می کردند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.