شبنم قلی خانی از ویلای مجلل خود رونمایی کرد

از سراسر وب

شبنم قلی خانی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک تصویر و متن در اینستاگرام خود، از ویلای کوهستانی لاکچری اش رونمایی کرده است.در این تصویر شبنم قلی مقابل چند ویلای چوبی جالب و جذاب و در میان برف و بر فراز کوهستانی دیدنی دیده می شود.

انتشار این تصویر سبب شده تا برخی ادعا کنند که این ویلای لاکچری و آنچنانی متعلق به شبنم قلی خانی است.اما هنوز او این ادعا را تایید و یا تکذیب نکرده است.

شبنم قلی خانی در حاشیه این تصویر نوشته است:

‏وقتی طوفان تمام شد یادت نمی‌آید چگونه از آن گذشتی٬ چطور جان به در بردی، حتی در حقیقت مطمئن نیستی طوفان واقعا تمام شده باشد.

اما یک چیز مسلم است.

وقتی از طوفان بیرون آمدی

دیگر آنی نیستی که قدم به درون طوفان گذاشت.

کافکا در ساحل

هاروکی موراکامی

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی‌خانی، بازیگر و کارگردان تلویزیون، سینما و تئاتر، متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران است که از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز نمود. وی با بازی در فیلم مریم مقدس توانست توجه بسیاری را به سمت خود معطوف کند و راه را برای ادامه کار هنری خود باز کند.

شبنم قلی‌خانی نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه و مستند را بر عهده داشته ‌است. او نخستین فیلم کوتاه خود به نام واقعیت یک فروشنده خیابانی را کارگردانی کرد. از فیلم‌ های کوتاه او می‌توان به فیلم کوتاه زندگی اشاره کرد که او نویسندگی، تهیه‌ کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت.ح

از دیگر آثار او می توان به هرماس، بزرگ مرد کوچک، پنجشنبه آخر ماه، ریکاوری، مانکن، عطش، پریناز و فرزند خوانده را در کارنامه هنری خود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.