علی دایی درفضای مجازی هم رکورد زد!

از سراسر وب

جدیدترین پست علی دایی در اینستاگرام رکورد لایک در اینستاگرام که متعلق به خودش و پیشتر پست تبریک نویدمحمدزاده به فرشته حسینی بود را شکست.

علی دایی که همین چند روز پیش رکورد لایک اینستاگرام فارسی را زده بود دوباره با ۳و ۶ میلیون رکورددار شد.دایی که به عنوان اسطوره فوتبال ایران در مراسم قرعه‌کشی دور گروهی رقابت‌های جام جهانی حاضر بود، اخیرا توسط فیفا برای حضور در قطر به عنوان نماینده ایران دعوت شده بود اما ترجیح داد با توجه به شرایط کشور در ایران بماند.

این موضوع رسما توسط آقای دایی در پیج اینستاگرام‌شان منتشر شد و تا این لحظه پست مربوط به آن ۳ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۵۲۰ لایک گرفت.

نکته مهم اینکه این پست در ۶ روز بعد از انتشار و در پیج ۱۱ میلیونی علی دایی چنین رکوردی ثبت کرده، حال آنکه پیج‌هایی با فالوور بیشتر به چنین عددی حتی نزدیک هم نشده‌اندپیشتر یکی از جالب توجه‌ترین پست‌های اینستاگرامی در ایران، پست نوید محمدزاده درباره تبریک تولد همسرش بود.

نوید محمدزاده یک پست با مضمون عاشقانه برای فرشته حسینی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در نهایت تعجب توانست ۲.۵ میلیون لایک بخورد و البته ۱۶ میلیون بازدید داشته باشد.

پست هادی چوپان

از دیگر پست‌های ایرانی که توانسته‌اند بیشترین لایک اینستاگرام را به اختصاص دهند، می‌توانیم پست مربوط به هادی چوپان را نام ببریم.

وی یک ورزشکار پرورش اندام است که توانست با پست خود بیش از ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار لایک را به خود اختصاص دهد.

این پست درباره عضلات این بدن‌ساز بود که توانست سروصدای زیادی را در این شبکه اجتماعی به پا کند.

پست حسن یزدانی

البته بیشترین لایک اینستاگرام در ایران تنها به بازیگران و بدن‌سازان ختم نمی‌شود. حسن یزدانی یکی از کشتی‌گیران مطرح و پرآوازه کشور هم در این لیست قرار دارد.

وی در سال ۲۰۲۰ با باختی که در مقابل دیوید تیلور آمریکایی در بازی‌های المپیک داشت، توانست توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

حسن یزدانی توانست با پست خود ۱ میلیون و ۷۸۰ هزار لایک بگیرد. او همچنین در یکی دیگر از پست‌های خود موفق شد ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار لایک از کاربران اینستاگرامی کسب کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.