مسیر پر فراز و نشیب بازیگری محمود پاک نیت

از سراسر وب

ایسنا نوشت: محمود پاک نیت، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون امروز، ۱۰ دی ماه ۷۰ ساله می شود. او این شب ها سریال «گیلدخت» را روی آنتن دارد و با ایفای نقش «تقی خان» بار دیگر یادآور کاراکتر «ارباب» در سریال نوستالژیک «پس از باران» در دهه ۸۰ است.

پاک نیت «گیلدخت» را یک کار تمیز، باارزش و پرزحمت می داند.
این بازیگر در سالروز تولدش تنها آرزویش برای جوانان است. او می گوید: فقط دعا می کنم آینده روشن و خوبی در انتظار جوانان باشد و بتوانند برای زندگی شان خوب تصمیم بگیرند.

محمود پاک نیت که به بهانه سالروز تولدش انجام گرفت، از آرزوهایش در ۷۰ سالگی، علاقه به رفتن مقابل سریال های تاریخی، کارهای جدید و آماده پخش برای تلویزیون و همچنین حضور در سریال در حال پخش «گیلدخت» گفت.

وقتی در ابتدا از او می پرسیم آقای پاک نیت عزیز چه می کنید؟ می گوید: شکر خدا را می کنم و دعا برای باران … .

در ادامه وقتی تولدش را تبریک می گوییم و می پرسیم امروز ۷۰ ساله شدید؟ با خنده ای کوتاه می گوید: بله ۷۰ سالم شد. ممنون از لطف و محبت شما که به یادم هستید. در سن و سال من همه آرزوها برای جوانان است که سرانجام پیدا کنند، زندگی و آینده خوبی داشته باشند و بتوانند تصمیم خوبی برای زندگی شان بگیرند.

تاریخ را در قالب نمایش و تصویر برای جوانان روایت کنیم

بازیگر سریال های «شب دهم»، «پس از باران»، «یوسف پیامبر(ع)»، «در چشم باد»، «پدر سالار» و «شهرزاد» که این روزها سریال «گیلدخت» را روی آنتن شبکه یک دارد، ارزیابی اش از این مجموعه تلویزیونی را اینگونه بیان می کند: به نظرم گیلدخت کار خوبی است. درواقع ورقی از تاریخ در مقطعی از ایران است. متاسفانه مردم و جوانان ما از گذشته خودشان خیلی خبر ندارند و تاریخ را نمی خوانند؛ پس چه بهتر که تاریخ به صورت تصویر در بیاید و نشان داده شود برای آنها که فرصت ندارند تاریخ را مطالعه کنند تا کمی از تاریخ و گذشته مملکت خودشان باخبر شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.