همکاری جدید عطاران و جمشیدی

از سراسر وب

عیاری این فیلم را برخلاف ساخته‌های قبلی خود در حال و هوای کمدی تولید می‌کند و نقش‌های اصلی آن را به رضا عطاران و پژمان جمشیدی سپرده است. این دو ستاره کمدی اولین‌بار در فیلم «شیشلیک» ساخته محمدحسین مهدویان با یکدیگر همبازی شدند و اکنون به واسطه اولین همکاری‌شان با کیانوش عیاری، بار دیگر در کنار یکدیگر ایفای نقش خواهند کرد. ساخت فیلمی در ژانر کمدی توسط کیانوش عیاری و همکاری دوباره رضا عطاران و پژمان جمشیدی پس از تجربه موفق «شیشلیک»، ساخته جدید فیلم ساز باسابقه را به اثری کنجکاوی‌برانگیز تبدیل کرده است.

از «روشن» تا «شیشلیک» و «قیف»

رضا عطاران در چهار سال اخیر چندان پرکار نبوده و هر سال تنها در یک فیلم بازی کرده است. او سال ۹۸ در فیلم غیرکمدی «روشن» ساخته روح‌ا… حجازی نقشی کاملا جدی و تلخ را ایفا کرد و تابستان ۹۹ نیز در فیلم کمدی «شیشلیک» با محمدحسین مهدویان همکاری کرد. اخبار غیررسمی که از فیلم جدید محسن امیریوسفی با نام «قیف» منتشر شده نیز خبر از حضور رضا عطاران در این فیلم می‌دهند. او امسال با نقش‌آفرینی در فیلم «ویلای ساحلی»، همچنان به حضور خود در سینما ادامه داده است. قرار بود این کمدین محبوب سریالی در مدیوم نمایش خانگی تولید کند و مجموعه کمدی او سال ۱۴۰۰ به پخش برسد اما هیچ خبری از تولید این پروژه نشد و بازگشت عطاران به عرصه سریال‌سازی اتفاق نیفتاد. اکنون این بازیگر فیلم «روشن» را آماده نمایش دارد و «شیشلیک» هنوز موفق به دریافت مجوز اکران نشده است.
پیش از این که رضا عطاران و پژمان جمشیدی در «ویلای ساحلی» با یکدیگر همکاری کنند، در «شیشلیک» در کنار هم دیده شدند. قصه فیلم مهدویان در ناکجاآبادی اطراف تهران می‌گذشت که مردم آن در فقر و محرومیت زندگی می‌کردند. رضا عطاران و پژمان جمشیدی نیز به عنوان اهالی این منطقه، به سختی زندگی خود و خانواده‌شان را اداره و با فقر دست و پنجه نرم می‌کردند. عطاران و جمشیدی هر دو در «شیشلیک» بازی خوبی دارند، اما بازی متفاوت پژمان جمشیدی توجه مخاطب را بیشتر به خود معطوف می‌کند. او متناسب با فضای کمدی سیاه فیلم، لحظات تلخ را در بازی خود به نمایش گذاشته است و مخاطب را نیز تحت تاثیر این تلخی قرار می‌دهد، به این ترتیب به همان اندازه که خنده‌ای تلخ روی لب تماشاگر می‌آورد، باعث می‌شود اشک او را نیز دربیاورد! ترکیب پژمان جمشیدی و رضا عطاران در «شیشلیک»، ترکیب موفقی از آب درآمد و جمشیدی برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.