پسر آنجلینا جولی با نام مستعار وارد فضای مجازی شد

از سراسر وب

پَکس پسر ۱۹ ساله برد پیت و آنجلینا جولی با نام مستعار وارد دنیای هنری شده است!پَکس که با نام مستعار «Embtto» وارد دنیای هنر شده است به زودی نمایشگاهی در تل آویو برگزار خواهد کرد.

پسر ۱۹ ساله برد پیت و آنجلینا جولی، پکس، مخفیانه با نام مستعار کارهای هنری خود را می‌سازد. پکس دلیل استفاده از نام مستعار را شهرت پدر و مادرش معرفی کرده است. به گفته منابع نزدیک به این هنرمند او نمی‌خواهد شهرت پدر و مادرش تاثیری بر زندگی هنری او بگذارد.پکس اشتیاق جدید خود را جدی می گیرد. او در حال آماده شدن برای نمایشگاهی در تل آویو، اسرائیل است. با این حال قیمت آثار او هنوز مشخص نیست.

 

منتقدین این قطعات را که از «فرایند رسانه دیجیتال و ترکیبی» استفاده می کنند، «انتزاعی» توصیف کرده اند. پکس در سال‌های اخیر علاقه شدید خود به دنیای هنر را نشان داده است.

 

او در چندین پروژه مادرش همکاری کرده است. پکس برای فیلم «First They Killed My Father» عکاسی کرد و در تهیه فیلم‌های پشت صحنه فیلم «Without Blood» نیز همکاری داشته است.جولی سال گذشته در مورد کار پکس در فیلم «Without Blood» گفت: «او به سختی کار کرد و زحمت زیادی کشید.»

 

پکس توسط آنجلینا و همسر سابقش پیت در سال ۲۰۰۷ به فرزندی پذیرفته شد. این زوج که در سال ۲۰۱۹ به طور قانونی از یکدیگر جدا شدند همچنان تا به امروز در حال رسیدگی به امور مالی پیچیده و ترتیبات حضانت فرزندانشان هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.