کدام سلبریتی کدام برند رو تبلیغ کرده؟؟؟؟

از سراسر وب

سلبریتی ها و بلاگرها بخاطر توجهی که از مردم جلب کردن ، به تبلیغ اعتبار و دیده شدت می بخشن!
سلبریتی ها و بلاگرها بخاطر توجهی که از مردم جلب کردن ، به تبلیغ اعتبار و دیده شدت می بخشن! برندهای بزرگ این موضوع رو میدونن و حاضرن بابتش هزینه های سنگین پرداخت کنن!

کدام سلبریتی کدام برند رو تبلیغ کرده؟؟؟؟
امین حیایی (زادهٔ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹) بازیگر اهل ایران است. حیایی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته‌است. او برای دو فیلم شب (۱۳۸۶) و برف آخر (۱۴۰۰) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده‌است. حیایی همچنین در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.مهدی پاکدل (زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.او همسر رعنا آزادی‌ور (بازیگر ایرانی)است.
منوچهر هادی (زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است. از کارهای شاخص وی می‌توان مجموعه تلویزیونی عاشقانه و مجموعه‌های تلویزیونی دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را نام برد. وی همچنین با ساخت فیلم‌های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، و من سالوادور نیستم از نظر فروش گیشه به یکی از موفق‌ترین کارگردان‌های ایرانی تبدیل شده‌است.یکتا ناصر (زاده ۱۲ آبان ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران استکدام سلبریتی کدام برند رو تبلیغ کرده؟؟؟؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.