آداب و رسوم منحصر به فرد سلبریتی ها برای تعطیلات کریسمس

از سراسر وب

مایلی سایروس، اوا لونگوریا، سلنا گومز و بسیاری دیگر از چهره های شناخته شده دنیای هنر از فرا رسیدن تعطیلات هیجان‌زده‌اند و سنت های ویژه خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

آداب و رسوم زیادی برای فصل تعطیلات وجود دارد که از خانواده‌ای به خانواده دیگر متفاوت است. اما چیزی که در این میان مشترک است روحیه مشارکت و مراقبت از اعضای خانواده است.

در ادامه برخی از جزئیات مربوط به نحوه جشن گرفتن افراد مشهور برای تعطیلات کریسمس آورده شده است.اوا لونگوریا (Eva Longoria) سال گذشته در مصاحبه‌ای گفت: «من مکزیکی ام. من تگزیکی ام (اشاره به تگزاسی های ساکن در مکزیک یا مکزیکی های ساکن در تگزاس). ما روز بیست و چهارم را جشن می‌گیریم و کارهای صبح کریسمس مثل منتظر نشستن برای بابانوئل را انجام نمی‌دهیم. بابانوئل حدود ساعت دو بعدازظهر می‌آید و هدایایش را می‌آورد.»

او توضیح داد: «ما غذای مفصل و هدایا و همه این‌ها را شب ۲۴ دسامبر انجام می‌دهیم و معمولا نیمه شب به کلیسا می‌رویم. این یک سنت است.»برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) می‌گوید پدرش، ران هاوارد، مهارت های آشپزی فوق العاده‌ای دارد و متخصص تزئین شیرینی هاست. او می‌گوید: «ما کوکی ها را تزئین می‌کنیم و یک روز کامل را به این کار اختصاص می‌دهیم. بخش بزرگی از این کار توسط مادرم هدایت می‌شود. همه کوکی ها را از قبل درست می‌کنیم و بعد دور هم جمع می‌شویم. حقیقتا جالب است.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.