آزادی پدر و پسر گروگان گرفته شده پس از ۳ ماه اسارت

از سراسر وب

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان پدر و پسری که در آبان ماه گروگان گرفته شده بودند آزاد شدند.به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری اظهارداشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی پدر و پسر در آبان ماه سالجاری در یکی از محلات سراوان بلافاصله ماموران وارد عمل شدندوی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد افرادی مسلح و ناشناس و با تهدید سلاح پدر و پسری را با یک دستگاه پژو ربوده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری آنها و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سرانجام ماموران موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی ۶ نفر از افراد دخیل در گروگانگیری را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و پدر و پسر گروگان گرفته شده را که در شهرستان همجوار نگهداری می شدند،آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.