آقای گل در راه استقلال

از سراسر وب

شایعات درباره بازگشت آرش برهانی به تیم استقلال به شدت گسترش یافته است. آرش برهانی، کاپیتان سابق تیم آبی‌پوشان که در گذشته تجربه ریاست آکادمی این باشگاه را نیز در کارنامه خود داشته است، با احتمال بسیار زیاد به زودی مجدداً به عنوان سرپرست این بخش فعالیت خواهد کرد.

حضور آرش برهانی، اسطوره و کاپیتان سابق باشگاه استقلال، در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن، بار دیگر هواداران را به یاد خاطرات خوش گذشته انداخت. اما نکته‌ای که بیش از هر چیز جلب توجه می‌کرد، حضور برهانی در کنار فرشید سمیعی، معاون باشگاه استقلال، بود.

    این موضوع شائبه‌هایی را مبنی بر احتمال بازگشت برهانی به باشگاه استقلال به عنوان مدیر آکادمی این تیم به وجود آورده است. برهانی که سابقه مربیگری در رده‌های پایه استقلال را نیز دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای ساماندهی و پرورش استعداد‌های آینده این باشگاه باشد.

    برهانی که تا قبل از حضور علی خطیر در استقلال ریاست آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و همزمان سرمربی تیم امید این باشگاه هم بود، چند ماهی است از استقلال دور شده اما به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با فرشید سمیعی دوباره شاهد بازگشتش باشیم.

    برهانی که چند هفته قبل از شهرداری آستارا و سمت سرمربیگری این تیم لیگ یکی کنار رفت، حالا احتمالا دوباره به عنوان رییس آکادمی استقلال به تیم محبوب خودش برگردد و کارش را شروع کند.

    هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تأیید نکرده اما هواداران استقلال منتظر بازگشت کاپیتان محبوب خود به خانه هستند.

    آرش-برهانی

    تغییر نام استقلال منتفی شد

    باشگاه استقلال روز ۵ اردیبهشت ماه به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و این هلدینگ با در اختیار گرفتن ۸۵ درصد مالکیت آبی‌پوشان، عهده‌دار امور این باشگاه شد.

    س از این اتفاق صحبت‌هایی مبنی بر تغییر نام باشگاه مطرح شد و حتی عبدالعلی علی عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نام باشگاه به زودی به «استقلال خلیج فارس» تغییر خواهد کرد. با این وجود بعد از بررسی‌های به عمل آمده این موضوع منتفی شده و قرار است این تیم با همان نام «استقلال» و پسوند «تهران» در مسابقات مختلف حضور داشته باشد.

    پیش از این پسوند «ایران» از انتهای نام باشگاه حذف شده بود.

    ممکن است شما دوست داشته باشید
    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.