آل پاچینو نامزدش را وادار کرد تا تست ژنتیک بگیرد!

از سراسر وب

بعد از منتشر شدن خبر بارداری خانم ۲۹ ساله «نور الفله» نامزد ستاره سینمای هالیوود «آلپاچینو»، حالا شایعاتی درباره بحث آن‌ها در رسانه‌ها انتشار یافته است.

هفته گذشته آلپاچینو افشا کرد که زمانی که متوجه شده است که نور شش ماهه باردار است برای اطمینان پیدا کردن از آن که آیا او پدر واقعی فرزند نور است او را وادار به انجام تست ژنتیک کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،سپس منبعی نزدیک به این زوج در مصاحبه با دیلی‌میل افشا کرد که آلپاچینو اجازه دیدار با بسیاری از دوستان نزدیکش را ندارد چرا که نور دوست پسر ۸۳ ساله‌اش را از ادامه ارتباط با آن‌ها منبع کرده است.

به نقل از این منبع نزیک از جمله افرادی که آلپاچینو دیگر اجازه دیدار با آن‌ها را ندارد «لوسیلا سولا» است، لوسیلا و آلپاچینو در گذشته به مدت هشت سال (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸) باهم رابطه‌ای عاشقانه داشته‌اند که پس از جدایی تصمیم گرفتند تا همچنان به عنوان دوست‌های معمولی باهم در ارتباط باشند اما نور پس از جدی شدن رابطه‌اش با آلپاچینو، به لوسیلا اخطار داد تا هرگز برای دیدار با نامزد سابقش به خانه آن‌ها نرود و همچنین تنش‌هایی بین آن‌ها رخ داده است.

نور همچنین «کامیلا مورون» دختر لوسیلا که آلپاچینو پدرخوانده او محسوب میشود را از آمدن به خانه آلپاچینو و دیدار با پدرخوانده‌اش منبع کرده است.

آلپاچینو که پدرخوانده هنرپیشه و مدل ۲۵ ساله آمریکایی کامیلا مورون محسوب میشود و در طی سال‌های گذشته همانند دختران بیولوژیکی خود از او مراقبت کرده است دیگر حق دیدار با او را ندارد!

به گفته برخی منابع، آلپاچینو کامیلا را در سال ۲۰۱۷ به «لئوناردو دی‌کاپریو» معرفی کرد و باعث دوستی آن‌ها شد.

هفته گذشته مدیربرنامه‌های آلپاچینو در بیانه‌ای که منتشر شد، عنوان کرد که نور الفله هشت ماهه باردار است و این زوج بی‌صبرانه منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.