آیا عمو پورنگ از تلویزیون اخراج شده است؟

از سراسر وب

حدود یک سال است که برخی همکاران او که بیشتر او را به نام عمو پورنگ می‌شناسیم تاکید می‌کنند که صدا و سیما این مجری را به دلایلی نامعلوم از تلویزیون کنار گذاشته است. او به تازگی یک استوری منتشر کرده که به نظر می‌رسد در آن با لحنی کنایه آمیز و تلویحی به جنجال های پس از انتشار خبر اخراجش از تلویزیون واکنش نشان داده است.

داریوش فرضیایی بیش از دو دهه با کاراکتر عمو پورنگ برای تلویزیون برنامه ساخته و توانسته است نسل های مختلف را پای برنامه های خود بنشاند. اما اکنون پس از ۲۲ سال حضور مداوم و بدون وقفه، گویا تلویزیون به یک باره تصمیم به کنار گذاشتن این چهره گرفته است.

حدود یک سال است که برخی همکاران داریوش فرضیایی تاکید می‌کنند که رسانه ملی او را به دلایلی نامعلوم از تلویزیون کنار گذاشته؛ این در حالی است که خود او هیچگاه این موضوع را تایید نکرده است.

به تازگی عمو پورنگ، چند ویدیو از گفتگو با مادرش که از آلزایمر رنج می‌برد در اینستاگرام منتشر کرده که در آن مادر داریوش فرضیایی به عدم فعالیت او در تلویزیون اشاره کرده و می‌گوید که نمی‌داند پسرش را از تلویزیون بیرون کرده‌اند یا خودش کنار کشیده است.

داریوش فرضیایی همچنین به تازگی یک استوری منتشر کرده که به نظر می‌رسد در آن تلویحا با لحنی کنایه آمیز به جنجال‌های اخیر واکنش نشان داده است.

او در استوری اینستاگرام خود نوشت: چه سکوتی دنیا را فرا می‌گرفت اگر هر کسی به اندازه صداقتش سخن می‌گفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.