اجازه رهبر انقلاب درباره انتقاد از ایشان در مطبوعات تا محضرشان

از سراسر وب

علیرضا پناهیان گفت: یکبار دانشجویی در حضور رهبری پرسید چرا نمی‌شود به رهبر انتقاد کرد؟ آقا هم در جواب گفتند چرا نمی‌شود؟ هم در اینجا می‌شود و هم در مطبوعات.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرآنلاین، علیرضا پناهیان در بخش هایی از یک برنامه تلویزیونی گفت: بعضی‌ها از زمان امام خمینی (ره) و همچنین بعد از ایشان دوست‌دارند شان ولایت را پایین بیاورند و عادی‌سازی کنند. مقاله‌ها نوشتند که آقا قداست ندهید! بحث قداست دادن نیست.

آنگونه که انتخاب روایت کرده، وی ادامه داد: یکبار دانشجویی در حضور رهبری پرسید چرا نمی‌شود به رهبر انتقاد کرد؟ آقا هم در جواب گفتند چرا نمی‌شود؟ هم در اینجا می‌شود و هم در مطبوعات.

پناهیان گفت: آن زمان هم مطبوعات در اختیار کسانی بود که مثل آب‌خوردن انتقاد می‌کردند. حتی در حد روسای جمهور بوده که رهبری یک حرفی می‌زدند و آنان دو روز دیگر حرف دیگری می‌زدند.

وی افزود: رهبری مظلومانه جمله‌ای را فرمودند و من خدا را شاهد می‌گیرم که معلوم بود ایشان این حرف را برای خودشان نگفتند.

پناهیان تصریح کرد:رهبری تعبیری شبیه به این داشتند که چه وجهی دارد کسی که با یک اشاره او در لحظه‌های حساس باید نیروها بسیج شوند، مدام او را در جامعه تخطئه کنند؟ و شان او را پایین بیاورند؟

او گفت: وقتی امام خمینی(ره) می‌فرمایند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، نمی‌خواهند خودشان را مطرح کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.