ازدواج باورنکردنی عروس ۱۷ساله با داماد ۱۱۲ساله!

از سراسر وب

عروس بسیار اختلاف سنی شوکه کننده ای با داماد دارد انقدر جای نتیجه یا نبیره داماد باشد، البته این دیدگاه افرادی است که این ازدواج را ازبیرون می‌بینند اما عروس بسیار هم از این ازدواج راضی است!

داماد آن‌قدر پیر است که عروس می‌تواند جای نتیجه یا نبیره او باشد! البته این نظر ماست اما عروس خانم نظر دیگری دارد و خیلی هم از این ازدواج راضی است!

سال ۲۰۰۹ ازدواج عجیب این دختر ۱۷ساله سومالیایی با یک پیرمرد ۱۱۲ ساله به سرعت تیتر یک روزنامه‌های جهان شد. البته در دنیا از این ازدواج‌های عجیب‌وغریب زیاد اتفاق افتاده بود اما این اختلاف سن برای خودش یک رکورد محسوب می‌شد؛ یک اختلاف سنی ۹۵ ساله!

احمدمحمد دحوره سومالیایی بعد از ازدواج گفته بود که رویایش با ازدواج با عروس ۱۷ ساله به حقیقت پیوسته و تا سال‌های سال با او امید زندگی دارد! دحوره مدعی شده بود سالی که ملکه ویکتوریا شصتمین سالروز تولدش را جشن گرفته، به دنیا آمده؛ یعنی سال ۱۸۹۷. البته این اولین ازدواج آقای داماد نبود. او از پنج همسر قبلی‌اش ۱۳ فرزند داشت.

در جشن عروسی آنها صدها نفر از اقوام، آشنایان و ساکنان شهر گوریسیل در منطقه گالگودود سومالی شرکت داشتند. آقای داماد همچنین گفته بود که با موافقت و رضایت والدین عروس و همچنین فرزندان و همسران دیگرش ازدواج کرده و هیچ جای کارش هم ایراد ندارد! «من او را وادار به ازدواج نکردم؛ فقط در نشان دادن عشقم پافشاری کردم و بالاخره دلش را به دست آوردم». مسن‌ترین پسر داماد در زمان ازدواج ۸۰ ساله بود و سه همسرش هم فوت کرده‌ بودند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.