از بازی سام درخشانی در پالتو شتری رونمایی شد

از سراسر وب

همزمان با آغاز نمایش فیلم سینمایی «پالتوشتری» به کارگردانی مهدی علی میرزایی از امروز ۳ بهمن ماه در سینماها، تیزر این اثر منتشر شد.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم سینمایی «پالتوشتری» به نویسندگی و کارگردانی مهدی علی میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری، از امروز ۳ بهمن‌ماه اکران خود را به سرگروهی پردیس سینمایی مگامال در سراسر کشور آغاز می‌کند. همزمان با شروع نمایش این اثر که موقعیت‌های جذاب رفاقت و رقابت را با زبان طنز به تصویر می‌کشد؛ از تیزر رسمی این فیلم که ساخت آن برعهده امید میرزایی است، رونمایی شد.

پخش این درام کمدی برعهده موسسه تصویرشهر است.
در خلاصه داستان «پالتوشتری» آمده است: یک جوان خودآموخته برای دختری بداخلاق اما پولدار، تدریس خصوصی راه انداخته تا او را آماده شرکت در کنکور ارشد دانشگاه کند؛ اما این ظاهر ماجراست، چون با وجود رفیق متفرعن و حسودش او باید دست به جراحی روحی پیچیده‌تری بزند…
سام درخشانی، بانیپال شومون، بهاره کیان‌افشار، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان، رضا شیخ‌انصاری، اسداله منجزی و با حضور افسانه چهره‌آزاد نقش‌آفرینان این اثر هستند.

سایر عوامل «پالتوشتری» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی‌تیرانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حامد مختاری، تدوین: محمد نجاریان، طراح صحنه‌‌ولباس: پیام حسین سوری، صدابردار: مسیح حدپورسراج، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، جلوه‌های بصری: رضا انصارین، مدیرتولید: سجاد رحیمی، مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی، منشی صحنه: زهرا تحقیقی، عکاس: افرا شهباززاده، مشاور‌رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی و پخش از موسسه تصویرشهر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.