استقلال با برد شمس آذر همچنان در صدر باقی ماند

از سراسر وب

در حساس ترین دیدار امروز رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به سه گل از شمس آذر پیش افتاد اما در ادامه تیم قزوینی ظرف دو دقیقه توانست دو گل را جبران کند تا بازی با هیجان بالا دنبال شود که در نهایت آبی پوشان با نتیجه سه بر دو برنده از زمین خارج شدند.

شرح گل ها:
استقلال یک – شمس آذر صفر (دقیقه ۲۱: مهرداد محمدی): ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن پس از یک کنترل، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ با برخورد به مدافعان میهمان تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا آبی ها از حریف پیش بیفتند.

استقلال ۲ – شمس آذر صفر (دقیقه ۵۱: مهرداد محمدی): روی پاس در عمق و تماشایی بلانکو، محمدی وارد محوطه جریمه شد که بر اثر خطای محمدرضا رضایی تعادل خود را از دست داد و وحید کاظمی نیز یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد که خود محمدی آن را به گل دوم خودش و تیمش تبدیل کرد.

استقلال ۳ – شمس آذر صفر (دقیقه ۷۶: محمدحسین مرادمند): ارسال کرنر جلالی به روی دروازه با ضربه سر دیدنی مرادمند وارد دروازه شد تا آبی ها برتری خود را افزایش دهند.

استقلال ۳ – شمس آذر یک (دقیقه ۸۳: فراز امامعلی): ارسال آزادمنش از سمت راست در تیر دوم به فراز امامعلی رسید و این بازیکن نیز به راحتی دروازه حسینی را باز کرد.

استقلال ۳ – شمس آذر ۲ (دقیقه ۸۵: مجتبی فخریان): پاس بوصبیح در پشت محوطه به فخریان رسید و این بازیکن به خوبی از پشت محوطه و از میان مدافعان استقلال، دروازه را باز کرد تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.

لحظات حساس:
دقیقه ۸: ارسال تماشایی ماشاریپوف در دهانه دروازه به سلیمی رسید ولی ضربه این بازیکن با فاصله بسیار کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: گوستاوو بلانکو با تیزهوشی از مرکز میدان قصد داشت تا دروازه شمس آذر را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۶: ارسال ناگهانی پاپی به روی دروازه با وزش باد تغییر مسیر داد و حسینی به زحمت و با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد. در ادامه نیز شوت پاپی با برخورد به چشمی، دفع شد.
دقیقه ۴۸: شوت روی پای ایمان سلیمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۵: شوت روی پای جلالی با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: اشتباه جعفرپور روی شروع مجدد بازی باعث شد توپ به رضاوند برسد و او با یک پاس، محمدی را صاحب موقعیت کرد که ضربه او با برخورد به پای مدافع شمس آذر راهی کرنر شد.
دقیقه ۵۸: پاس پشت پای دیدنی بلانکو به جلالی رسید که شوت او به پایه تیرک عمودی دروازه، از سمت مخالف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: ضربه محکم و والی علی آزادمنش با عبور از تمام بازیکنان، به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.
دقیقه ۷۲: شوت صادق بوصبیح از پشت محوطه جریمه خطرساز شد ولی ضربه او از کنار تیرک راهی اوت شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.