استقلال ۲ ذوب آهن ۱ | استقلال ول کن صدر نیست

از سراسر وب

استقلال با یک کامبک زیبا توانست ذوب آهن را شکست دهد و همچنان در صدر جدول باقی بماند .

شرح گل ها:

استقلال صفر – ذوب آهن یک (دقیقه ۶: مجید علیاری): در شرایطی که استقلال در فاز حمله بود، روی اشتباه عجیب چشمی و مرادمند در مرکز میدان، مجید علیاری با یک ضربه به توپ در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت و توانست با ضربه‌ای چیپ، گل نخست بازی را به ثمر برساند.

استقلال یک – ذوب آهن یک (دقیقه ۶۴: جلال الدین ماشاریپوف): ارسال ابوالفضل جلالی به روی دروازه با سایش و ضربه سر مرادمند همراه شد و توپ به ماشاریپوف رسید که این بازیکن با یک شلیک دیدنی و تماشایی، توپ را به طاق دروازه فروزان کوبید و پس از برخورد توپ به زیر تیرک دروازه، به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.

استقلال ۲ – ذوب آهن یک (دقیقه ۴+۹۰: گوستاوو بلانکو): ارسال میلاد فخرالدینی به روی دروازه، قبل از اینکه به آرمان رمضانی برسد، توسط مدافعان ذوب آهن دفع شد. توپ در پشت محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید و سماجت این بازیکن باعث شد توپ به گوستاوو بلانکو برسد که شلیک تماشایی و روی پای این بازیکن به گوشه دروازه رفت تا آبی پوشان در آخرین ثانیه‌های بازی به پیروزی دست پیدا کنند.

لحظات حساس:

دقیقه ۱۲: روی یک کار تمرین شده و ارسال کرنر زمینی جلالی، توپ با عبور از زبیر نیک نفس به مهرداد محمدی رسید که شوت محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: مهرداد محمدی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت بسیار بد او راهی اوت شد.

دقیقه ۲۵: ارسال نیک نفس و ضربه سر بلانکو از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: شوت خودخواهانه محمدحسین اسلامی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: ارسال ماشاریپوف از میانه‌های میدان در محوطه جریمه به سلیمی رسید و ضربه سر این بازیکن نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه ۴۸: روی یک ارسال به روی دروازه، استقلال توسط روزبه چشمی و روی اشتباه بازیکنان ذوب آهن به گل رسید ولی این گل به دلیل آفساید و هند محمدی مردود اعلام شد.

دقیقه ۶۰: شوت محکم و روی پای ابوالفضل جلالی از راه دور در مسیر ورود به دروازه بود که با ضربه سر قریشی، این شلیک برگشت داده شد.

دقیقه ۸۰: شلیک راه دور محمدعرفان معصومی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: سانتر خطرناک حردانی نزدیک بود که با اشتباه شایان مصلح به گل تساوی استقلال تبدیل شود که این توپ به شکل خطرناکی از مقابل دروازه ذوب آهن رد شد.

دقیقه ۸۱: ارسال گریگول چابرادزه با قطع توپ دیدنی و تماشایی حسینی همراه شد.

دقیقه ۸۲: شلیک فوق العاده خطرناک و زمینی محسن آذرباد به خطرناک ترین شکل ممکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.