اعتراف شیطان به شکار ۶ زن وحشت زده در پراید نوک مدادی / در شهریار فاش شد

از سراسر وب

راننده شیطان‌صفت که با سوار کردن زنان مسافر در محدوده غرب استان تهران، آنها را ربوده و هدف نیت شوم خود قرار می‌داد با تلاش کارآگاهان جنایی شهریار به دام افتاد.به گزارش رکنا، سرهنگ فضل‌الله سواری‌پور رئیس‌پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: رسیدگی به این پرونده از یک ماه پیش به دنبال شکایت تعدادی از قربانیان زن از یک مرد شیطان‌صفت و مراجعه آنها به اداره پلیس شروع شد.شاکیان پرونده که چند زن بودند مدعی شدند وقتی از محدوده شهریار به عنوان مسافر سوار خودروی پراید نوک مدادی رنگ شدند توسط راننده شیطان‌صفت ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفتند. به دنبال این شکایت‌ها، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان در دایره جنایی شهریار تشکیل شد.

مأموران با توجه به شکایت‌ها و تحقیقات میدانی و سرنخ‌های به دست آمده از قربانیان این اقدام شیطانی، موفق شدند با مراجعه به آلبوم مجرمان سابقه‌دار و استفاده از چهره‌نگاری به کمک شاکیان پرونده، مرد شیطان‌صفت را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ سواری‌پور ادامه داد: مرد شیطان‌صفت پس از دستگیری و در بازجویی‌های ابتدایی به ۶ فقره سرقت به عنف وتجاوز اعتراف کرده است.

وی افزود: تعدادی از قربانیان در ادامه اظهارات خود، به تهدید متهم اظهار کردند که آنها را با قمه ترسانده و تهدید کرده بود اگر به پلیس اطلاع دهند روزگار بدی در انتظارشان خواهد بود.

سرهنگ سواری‌پور گفت: بازجویی از متهم ۲۹ساله توسط کارآگاهان ادامه دارد.

وی به سابقه سرقت‌های این راننده شیطان‌صفت اشاره کرد و اظهار داشت: متهم یک سال پیش به خاطر سرقت همراه با آزار و اذیت در زندان بود که پس از آزادی در پرونده دیگری مرتکب زورگیری شده است.

یکی از قربانیان این راننده پلید به کارآگاهان گفت که از شهریار به محدوده ملارد سوار خودرو شدم، چند دقیقه بعد راننده از جیبش چاقو درآورد و در خیابان خلوت به من تعرض کرد و با سرقت گوشی و کیف پولم مرا با تهدید از اینکه اگر بروم شکایت کنم مرا خواهد کشت، رهایم کرد.سرهنگ سواری‌پور با بیان اینکه این پرونده با حساسیت ویژه در آگاهی غرب استان تهران درحال پیگیری است به مردم بخصوص خانم‌ها توصیه کرد هنگام تردد در معابر سعی کنند فقط از خودرو‌های عمومی استفاده کنند و به هیچ وجه سوار خودرو‌های شخصی نشوند.

وی از شهروندان خواست اگر با همین روش مورد سرقت و اقدام شوم راننده خودروی پراید نوک مدادی قرار گرفته‌اند هر چه زودتر به اداره آگاهی غرب استان تهران در شهریار مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.