اعلام نتایج انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه البرز

از سراسر وب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز اسامی منتخبین مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان البرز را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مرتضی ولی پوری شنبه ١٢ اسفند ١٤٠٢ نتایج نهایی انتخابات در حوزه کرج، فردیس و اشتهارد را اعلام کرد و گفت: بر این اساس طبق آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رای از آراء صحیح صندوق ها، علیرضا عباسی با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رأی به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه فوق معرفی شد.

وی با اشاره به کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای توسط علی شیرین زاد و ٤٠ هزار و ٢٣٦ رای توسط مصطفی سعیدی سیرایی در مرحله نخست رای گیری افزود: مرحله دوم براساس ماده ١٠ قانون انتخابات برای دومین  کرسی حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ظرف یک ماه پس از اعلام نتیجه مرحله اول و تایید صحت انتخابات توسط شورای محترم نگهبان تعیین و اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان نیز علی حدادی با کسب ٢٤٩٠١ رأی به‌عنوان منتخب این حوزه معرفی شد.

رییس ستاد انتخابات همچنین با اشاره به انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیت الله حسین ردایی و آیت الله محمدرضا فلاح تفتی موفق به کسب ارا جهت حضور در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شدند.

ولی پوری از حضور حماسی و شکوهمندانه مردم با بصیرت و ولایتمدار استان البرز پای صندوق های اخذ رای و همچنین کلیه دست اندکاران دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تشکر و قدردانی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.