اعلام نتایج انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فارس

از سراسر وب

قزل سفلی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: در حوزه انتخابیه اقلید مسلم صالحی با ۱۴۲۳۳ رای، در حوزه آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان رحیم زارع با ۲۲۵۷۰ رای، در حوزه انتخابیه کازرون، کوه چنار غلامرضا دهقان ناصرآبادی با ۳۸۶۱۸ رای و در حوزه انتخابیه جهرم و خفر محمدرضا رضایی کوچی با ۵۴۵۳۵ رای اکثریت آرا را به خود اختصاص دادند.
در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت محمد جواد عسکری با ۴۲۰۱۰ رای، حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا اردوان اکبرپور با ۱۴۴۶۸ رای، حوزه انتخابیه لامرد و مهر سید موسی موسوی با ۲۵۱۶۷ رای، حوزه انتخابیه لارستان، گراش، خنج، اوز و جویم سید علا الدین بروجردی با ۳۹۹۲۴ رای، در حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه غلامرضا توکل شوریجه با ۲۰۵۲۶ رای و در حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان، فرهاد طهماسبی با ۳۳۵۱۵ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
همچنین حوزه انتخابیه فسا حسنعلی محمدی با ۱۴۷۳۶ رای، در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین محمدمهدی فروردین با ۳۶۶۶۴ رای و در حوزه ممسنی و رستم امید نصیبی با رای ۳۶۹۷۸ منتخب مردم شدند.
در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد اسفندیار عبدالهی با ۱۸۵۹۸ رای و سیروس سجادیان با ۱۴۵۳۰ رای به دور دوم راه یافتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.