اعلام نتایج انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گلستان

از سراسر وب

با پایان یافتن فرآیند شمارش آرا، ستاد انتخابات استان گلستان نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه را اعلام کرد.

با اعلام ستاد انتخابات استان گلستان و پس از شمارش آرای مردم در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شرق استان شامل شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه آقای “سید نجیب حسینی” به عنوان منتخب مردم شریف این حوزه انتخابیه راهی بهارستان شد.

بر این اساس سیدنجیب حسینی با کسب بیش از ۵۳ هزار رای بالاتر از عبدالکریم رجبی، غلام‌محمد پقه و اسرافیل وزیری بیشترین رای را از مردم حوزه انتخابیه شرق استان گلستان کسب و به دلیل عبور از حد نصاب ۲۰ درصد آرا مستقیما وارد مجلس شورای اسلامی شد.

سید نجیب حسینی پیش از این نیز یک دوره به عنوان منتخب مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشته و در یک دوره نیز پس از شهادت نمایندگان گلستان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در زمان باقیمانده از دوره نمایندگی با رای مردم نماینده شرق گلستان در مجلس بوده است.

وی مسئولیت‌های خطیری از جمله در دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و همچنین مدیرکل حوزه وزیر کشور را در کارنامه دارد.

به گزارش ایسنا؛ مردم استان گلستان با غیرت و همیت مثال‌زدنی ضمن حضور حماسی در پای صندوق‌های رای مشارکت بالغ بر ۵۴ درصد را ثبت و درج کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.