افزایش عمر انسان‌ها با این خودروی چینی

از سراسر وب

هوانگ، بنیان‌گذار اسکای ورث اتو در سخنرانی خود در نمایشگاه خودرو پکن ادعا کرد که با رانندگی در اسکای ورث، طول عمر هر مالک ۳۰ سال افزایش می‌یابد، به این معنی که آن‌ها می‌توانند تا ۱۰۰ سال عمر کنند!

به گفته این فرد، از زمان رانندگی با خودروی الکتریکی اسکای ورث، فشارخون بالا، دیابت و سایر مشکلات او درمان شده است! این اولین بار نیست که هوانگ چنین حرف‌هایی می‌زند. در کنفرانس فناوری خودرو اسکای ورث در سال ۲۰۲۳، او ادعاهای مشابهی را مطرح کرد و گفت که میانگین عمر یک کارآفرین ۱۰ سال کوتاه‌تر از حد معمول است، اما می‌توان با استفاده از خودرو اسکای ورث آن را تا ۳۰ سال افزایش داد! ادعای او این است که خودرو در سطح سلولی، به گسترش محدودیت‌های عمر انسان کمک می‌کند.

6029329

البته هیچ مدرکی پشت ادعای هوانگ وجود ندارد، بااین‌حال، اسکای ورث در وب‌سایت خود تبلیغ می‌کند که مدل EV۶ دارای فناوری ارتقای خواب فعال است و ظاهراً می‌تواند با نظارت فعال بر کیفیت خواب و شاخص‌های سلامت، به انسان‌ها کمک کند. هوانگ هرروز ظهر در ماشین می‌خوابد و ادعا می‌کند که بهتر از خوابیدن در دفتر است!

جالب است بدانید که اسکای ول ET۵ یکی از نخستین خودروهای برقی است که قرار است در ایران عرضه و تولید شود! این خودرو توسط شرکت مشترک گروه مپنا و صنایع خودروسازی کرمان به نام نوین ماهان یا نبکا تولید خواهد شد.

ماشین چینی

اسکای‌ورث یکی از بی‌شمار تولیدکنندگان گمنام خودروهای انرژی نو در چین است. این شرکت که ابتدا با نام Skywell New Energy Group شناخته می‌شد، در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و با همکاری تولیدکننده لوازم‌خانگی اسکای ورث و شرکت اتوبوس‌سازی نانجینگ که به Skywell معروف است، شروع به کار کرد. هوانگ هونگ شنگ، که به استفان وانگ نیز معروف است، در سال ۲۰۱۲ رئیس اسکای ول شد و تا سال ۲۰۱۵، ۸۰ درصد سهام این شرکت را در اختیار داشت. در آوریل ۲۰۲۱، بخش خودروهای انرژی جدید به اسکای ورث تغییر نام داد تا خود را از تولیدکننده اتوبوس متمایز کند.

این شرکت فقط یک مدل EV۶ دارد که قبلاً به نام ET۵ شناخته می‌شد. سال گذشته این خودرو موفق به کسب یک ستاره در تست ایمنی تصادف C-NCAP شد! فروش این خودرو در چین ضعیف بوده و در سال ۲۰۲۲، حدود ۲۱۹۰۰ دستگاه و در سال ۲۰۲۳، حدود ۱۸۶۰۰ دستگاه فروخته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.