امروز کدام تئاترها در تهران دیدنی می‌شود؟

از سراسر وب

چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر، امروز پذیرای ۸ نمایش صحنه‌ای در تماشاخانه‌های تهران و ۷ نمایش خیابانی می‌شود.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر، امروز سه‌شنبه ۴ بهمن ماه، ۸ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۷ نمایش در بخش خیابانی اجرا خواهد شد.

در بخش صحنه‌ای، نمایش‌های «ایرانیان» به کارگردانی رضا صابری از مشهد، «داستان اسف‌انگیز» به نویسندگی و کارگردانی غلامحسین دولت‌آبادی، «خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی پریا امینی از شهرکرد، «نذر عباس» اثری از محمد یزدی از ملارد، «نقطه صفر مرزی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عبادیانی از شاهرود، «جاودانگی» به کارگردانی محسن جاور از یزد، «مامور خیابان نود و دو» به کارگردانی میثم زندی از نوشهر و «گل‌های قرآنی» به نویسندگی و کارگردانی علی زیستی از کرمانشاه در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ روی صحنه می‌روند.
همچنین در بخش خیابانی، نمایش‌های «بازمانده» به کارگردانی مریم دهقانی از شیراز، «قل آب» به نویسندگی و کارگردانی بهناز زحمتکش از یزد، «شوشی و انگشتر» اثری از حسن سبحانی مینایی از میناب، «تکم» به کارگردانی معین جعفری از اهر، «لالایی‌های ننه ایران» به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام و «همراه مردم» اثری از حسین نادری از کرمانشاه در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت اجرا می‌شوند. هم‌چنین نمایش «چرخیدن» به کارگردانی آرش رضایی از ازنا در ایوان انتظار متروی ولیعصر دیدنی می‌شود.

براساس این گزارش، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۵ دی ماه در شهرستان های مختلف آغاز شده و از شنبه یکم بهمن تا ۱۱ بهمن ماه اجراهای صحنه‌ای و خیابانی خود را در تهران دنبال خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.