این خانم بازیگر سرشناس ایرانی مدتی کارتن خواب بود / سرنوشت تلخ گیتی قاسمی

از سراسر وب

گیتی قاسمی در تاریخ ۱۶ آذرماه سال ۱۳۵۵ در شهر ملایر به دنیا آمد. پدرش، یکی از اسرای جنگ ایران و عراق بوده است و همچنین، یک برادر به نام همایون قاسمی دارد. بازیگر نقش کشور خانم در زیرخاکی، از سنین نوجوانی، عاشق تئاتر و بازیگری بود و تصمیم گرفت در رشته کارگردانی در دانشگاه هنرهای زیبا و تئاتر تحصیل کند.

در سال ۱۳۸۱، در دانشگاه تهران در رشته کارگردانی فارغ‌التحصیل شد و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی ادامه داد و از سال ۱۳۷۵ فعالیت جدی خود را در حوزه هنر آغاز کرد.

ازدواج و همسر گیتی قاسمی

این بازیگر زن ایرانی متاهل بوده و گیتی قاسمی و همسرش چندین سال قبل ازدواج کرده اند. همسر گیتی قاسمی، سروش حاتمی آذر است که سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی زنبورک می باشد. که ثمره این ازدواج یک فرزند پسر به نام مهیار می باشد که همراه پدرش در عرصه ساز و موسیقی فعالیت دارد.

تصادف شدید گیتی قاسمی با نیسان آبی

گیتی قاسمی بازیگر سریال نیوکمپ در برنامه فرمول یک علی ضیاء درباره ماجرای مرگش با نیسان آبی صحبت کرد و گفت:

یک بار مرگ تقریبی داشتم، من در مسیر دبیرستانمون با دوستم کنار خیابون بودیم که یک نیسان آبی از روی من رد شد، در واقع از پشت زد و من با صورت خوردم زمین.

من در تمام مدتی که جنازه ام در کف مینی بوس قرار داشت، همه افراد و دبیرهای خودم رو می دیدم و تک تک کارهایی که کردند و کجا بودن و چکار می کردن، حتی گریه کردنشون رو بعدا بهشون گفتم.

حتی در اتاق عمل می دیدم که دکترها دارن لباس هام رو پاره می کنن، تنها دغدغم این بود که من این لباس ها رو دوست داشتم، نمی دونستم چه اتفاقی افتاده.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.