بازیگری که به خاطر فیلم عکس ممنوعه اش پخش شد!

از سراسر وب

انتشار عکسی از بالا تنه‌ی لُختِ هوتن شکیبا در یک سکانس از رهایم کن سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

روز گذشته انتشار عکسی از بالا تنه‌ی لُختِ هوتن شکیبا در یک سکانس از رهایم کن سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

همین را بهانه قرار دادیم تا مروری به فعالیت این روزهای او داشته باشیم که همزمان بازپخش لیسانسه‌ها را روی آنتن شبکه آی‌فیلم دارد و با سریال خانگی رهایم کن وجهی تازه از توانایی خود را به رخ کشیده است و صداپیشگی مهمونی که محبوبیتی فزاینده برایش به ارمغان آورده

رهایم کن

تا حالا هشت قســمت از ســریال رهایم کن در پلتفرم فیلیمو منتشر شده است. این سریال را شهرام شاه‌حسینی کارگردانی کرده و هوتن شکیبا در آن نقش جوانی بهنام هاتف را بازی می‌کند. مخاطب به مرور پی برد چرا هاتف زادگاه خود (شهرستان سیاهرود) را رها کرد و به تهران رفت.

اندک اندک مجموعه اتفاقاتی پیش‌بینی نشده او را به سیاه‌رود کشاند و همزمان وجوه مختلف شخصیت هاتف برای مخاطب باز شد. هاتف جوانی بهروز، خوشتیپ و ظاهرا قوی است اما وقتی به سیاه‌رود می‌آید گذشته‌ها پیش چشمش قرار می‌گیرند و خود واقعی‌اش را در معرض دید قرار می‌دهد. همه چالش هاتف رودررویی با گذشــته‌ای تلخ نیست؛ او حالا ناخواسته درگیر پرونده‌ای سیاسی شــده.

ضمن آنکه در قسمت اخیر عشق خود به مارال (هدی زین‌العابدین) را به زبان آورد.همان که پرستار بچه حاتم (محسن تنابنده در نقش برادر بزرگتر هاتف) اســت و دل در گرو عشــق یکدیگر دارند.

داستان و شخصیت ریزه‌کاری‌هایی دیگر هم دارند اما همین اشاره برای پی بردن به موقعیت هاتف کافی است. هوتن شکیبا چنین چالش‌ها و احساسات درونی را آن‌گونه مقابل دوربین به نمایش گذاشته که گویی واقعا تجربه‌ای مشــابه در زندگی داشته است!

این میزان از بازنمایی واقعیت توسط بازیگر حیرت‌انگیز است و مخاطب با همه وجود پی به احساسات رقیق او در گذشته و نیز اکنون می‌برد. قسمت هشتم رهایم کن پر است از سکانس‌های احساسی که شکیبا آن‌ها را با وسواس و دقت فراوان در بازی‌اش انعکاس داده و تبدیل به ستاره این قسمت شده اســت؛ از ترس مواجهه با آن گروهک سیاسی تا شیوه بیان بروز احساسات عاشــقانه به مارال و همچنین صحنه‌ای که کارگر معدن خانوادگی‌شان را روی میز می‌کوبد تا بر بزدلی همیشگی‌اش در قامت مدافع آبروی برادر ظاهر شــود.

رهایم کن فرصتی مغتنم برای قدرت‌نمایی دوباره شکیباست و در قسمت‌های بعد باید منتظر تداوم درخشش او باشیم؛ این اتفاقی است که باتوجه به پیچش داستان قابل پیش‌بینی است.

مهمونی 

ســال پیش پخش برنامه مهمونی ایرج طهماســب در پلتفرم نماوا تبدیل به یک اتفاق خاص شــد و حالا ســری دوم آن همزمان از نماوا و فیلیمو منتشــر می‌شود.

در میان شخصیت‌های محبوب، بچه با صداپیشگی هوتن شکیبا جایگاهی ویژه به دست آورده و تکیه‌کلامش ورد زبان‌هاست. او که پیشتر با طهماسب با صداپیشگی شخصیت دیبی و خونه بغلی در مجموعه کلاه قرمزی تجربه همکاری داشت، در مهمونی نیز یک همکاری دلنشین دیگر از سر گذرانده است. شکیبا صداپیشه شاباش هم هست که خب به رغم موفقیت، زیر سایه محبوبیت کاراکتر متفاوت بچه قرار گرفته است.

این بازیگر نشان داده تسلطی کامل بر صدا دارد و می‌تواند با ریزه‌کاری‌های منحصربه‌فرد به کاراکترهای عروسکی تشخص دهد.

لیسانسه‌ها

سال ۹۵ لیسانسه‌ها برای نخستین‌بار روی آنتن شبکه سه رفت و خیلی زود تبدیل به سریالی محبوب شد. بخشی از این محبوبیت حاصل کاراکتر حبیب با بازی هوتن شکیباست؛ جوانی ساده‌دل، خوش‌خیال و عاشق‌پیشه که در مواجهه با هر دختری تقاضای ازدواج دارد! لیسانسه‌ها اولین ملاقات جدی مخاطبان با شکیبا بود و او تحت هدایت سروش صحت کاری کرد کارستان. برای پی بردن به اهمیت سریال و نیز کار شکیبا این شب‌ها بازپخش آن را از شبکه آی‌فیلم تماشا کنید.

هوتن شکیبا از تئاتر شــروع کرد و بعد از درخشش در این عرصه مورد توجه ســینمایی‌ها قرار گرفــت؛ مثل طبقه حســاس.

با این حال نقطه اوج او از سریال لیسانسه‌ها شروع شد و فیلم شبی که ماه کامل شد در سال ۹۷ بخش تازه‌ای از توانــش را عیان کرد. او به خوبــی تغییر تدریجی شخصیت عبدالحمید ریگی را به نمایش گذاشت و برای آن سیمرغ بلورین گرفت.

عامه‌پســند، ابلق، تیتی و ملاقات خصوصی دیگر فیلم‌های هوتن شکیبا هستند که هر کدام رنگی متفاوت به کارنامه‌اش بخشیده‌اند.نظر شما چیست؟

نظرات خود درباره این هنرمند را در قالب کامنت با ما در میان بگذارید

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
8 نظرات
  1. زهرا می گوید

    هوتن شکیبا برای من مخاطب تبدیل به یک برند شده و حضورش در یک فیلم یا سریال برگ برنده ان فیلم است و شخصا فیلمهاییکه هوتن بازیگر ان است را بدون در نظر گرفتن نام کارگردان و سایر بازیگران قطعا دنبال میکنم و به انتخابهای هوتن اعتمادکامل دارم

  2. ناشناس می گوید

    عالی

  3. یلدا می گوید

    بازیگر توانمند و دوس داشتنی هستند

  4. یلدا می گوید

    بازیگر دوس داشتنی و خلاق

  5. ناشناس می گوید

    هوتن شکیبا بسیار عالی من که واقعا دوسش دارم ?عالی ودوست داشتنی ❤️❤️

  6. Gh می گوید

    نمیدونم چرا کراش زدم رو هوتن?

  7. ناشناس می گوید

    بازیگری که نه بخاطر رنگ چشمش نه بخاطر زیبایی بخصوص چهره نه اندام بلند چهره میشود واقعا. یک بهروز وثوقی دوم هستش دمش گرم

  8. علی می گوید

    یک بازیگر فوق العاده توانمند هستن.که در هر فیلمو سریالی که بازی کردن،از بهترینها بودن.عالی هستن ایشون.انشالله همیشه تو کارشون موفق باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.