بازیگری که می‌خواهد زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کند

از سراسر وب

ایسنا نوشت: در پی آزادی ۱۷ تن از زندانیان جرائم غیر عمد در رشت با حمایت گروه اجرایی نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان، این هنرمند همچنین خبر داد که قصد دارد اجرای این نمایش را در شهرهای دیگر ادامه بدهد.

سجاد افشاریان، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر بعد از هفت ماه اجرای پیوسته در تهران آخرین اثر خود به نام «بک تو بلک» را در دیگر شهرها روی صحنه برد و با اختصاص بخشی از فروش اجرا در تور اجرای رشت با همکاری ستاد دیه استان گیلان موفق به آزادی ١٧ زندانی شدند.

این نمایش شهریور در رشت روی صحنه رفت و بعد از انجام مراحل اداری، در یکی دو روز اخیر ۱۷ تن از زندانیان جرایم غیر عمد در این شهر آزاد شده‌اند.

تئاتر «بک تو بلک» به عنوان پر مخاطب‌ترین تئاتر در سال‌های ١٤٠٠ و ١٤٠١ شناخته شده است و افشاریان قصد دارد در اولین فرصت و در ادامه اجراهای این نمایش در دیگر شهرها، «بک تو بلک» را در شهرهای مشهد ، اصفهان ، کیش ، یزد و شیراز روی صحنه ببرد و بخشی از عواید فروش آن را به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرها اختصاص بدهد.

نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان اجرا شد و نیکو بستانی و مهدی زندیه دیگر بازیگرانی بودند که در کنار افشاریان در این نمایش روی صحنه رفتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.