بازیگر پیشکسوت:۸۵ساله ام نه ۱۰۲ساله/ همچنان روی پا هستم

از سراسر وب

همه ما تا الان اردشیر کاظمی را به عنوان مسن ترین بازیگر سینما و تلویزیون ایران می شناختیم و تاریخ تولدش در همه رسانه ها سال ۱۲۹۹ قید شده است؛ با این حساب ۱۰۲ سال را باید رد کرده باشد.
وقتی به او می‌گوییم شما مسن ترین بازیگر ایران هستید و چه احساسی دارید؟ بی درنگ پاسخ می دهد: باور کنید من مسن ترین بازیگر نیستم. من متولد ۲۹ آبان ۱۳۱۷ هستم. نمی دانم چرا به اشتباه تاریخ تولدم اینگونه در همه جا عنوان شده است. نمی دانم می شود اصلاح کرد یا خیر. همه به من می‌گویند پیرترین بازیگر اما من پیر نیستم.
او ادامه می دهد: البته مردم به من لطف دارند و مرا دوست دارند. من هم همه را دوست دارم اما لطفا شما بگویید که من پیرترین نیستم.
بازیگر سریال های «من یک مستاجرم»، سپس درباره حال این روزهایش و اینکه آیا مشغول کاری برای تلویزیون است؟ می گوید: الحمدلله خوب هستم، خدا را شکر و ممنون از احوالپرسی شما. حدود دو ماه است که تازه کارم را با آقای سروش صحت به پایان رساندم. یک سریال با ایشان کار کردم که مدت ها بود مشغول آن بودم و تازه تمام شده است.
در ادامه وقتی از او درباره کار کردن در این سن و سال و دشواری هایش می پرسیم با انرژی عجیبی پاسخ می دهد: کار کردن برایم هیچ خستگی ای ندارد. من در کارهایم هیچ دشواری حس نمی کنم، چه در تهران چه در شهرستان. حتی اگر بگویند برای کار به خارج از کشور برویم حتماً قبول می کنم و با کمال میل می روم چرا که نه. من همچنان هستم. خداراشکر هنوز از پا نیفتاده ام.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.