باورتان میشود این خانم دختر عمو قناد هست؟!

از سراسر وب

سمن قناد که یکی از بازیگران و کارگردانان تئاتر است دختر مجید قناد ملقب به عمو قناد است.

سمن قناد بازیگر خوش چهره و جوان تئاتر و کارگردان دختر مجید قناد است که از اسمش برای معروفیت استفاده نمی کند.

اگر قرار بود از دختر مجید قناد بودن استفاده کند اکنون شرایط بسیار بهتری در حوزه بازیگری و پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی داشت.افشای علت توقف فیتیله، جمعه تعطیله مجید قناد

مجید قناد درباره توقف و تعطیلی برنامه «فیتیله، جمعه تعطیله» گفت: راجع به این موضوع صحبت نکرده‌ام. چون عقیده دارم کسی صحبت‌های درون خانه‌اش را بیرون نمی‌برد؛ تلویزیون خانه من است. به همین دلیل در این سال‌ها ترجیح دادم در مورد این موضوع صحبت نکنم.

مجید قناد در گفت وگو با خبرنگار سینمایی و توضیح چرایی توقف و تعطیلی برنامه فیتیله، جمعه تعطیله بیان کرد: همه کاستی‌ها و نواقص لزوما از صدا و سیما نیست. در برخی موارد، ایراد، خود ما هستیم.برنامه خودم را مثال می زنم. وقتی چهارچوب رعایت نمی شود، بروز مشکل طبیعی است. چهارچوب‌ها حدودی است که تلویزیون برای خودش دارد و اگر رعایت نشود، آن برنامه مسلما با موفقیت روبرو نشده و به مشکل خواهد خورد و هر برنامه هم برای خودش چهارچوبی دارد.

وی افزود: شاید اگر این چهارچوب‌ها رعایت می‌شد، برنامه فیتیله، جمعه تعطیله می توانست سالیان سال ادامه پیدا کند اما متاسفانه عزیزانی که در کنار من بودند، به چهارچوب‌ها پایبند نبودند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.