برف و باران در راه تهران است

از سراسر وب

از اوایل هفته آینده با ورود سامانه بارشی به استان تهران موجب افزایش ابرناکی، بارش باران و برف، وزش باد و کاهش نسبی آلودگی هوا می‌شود.
به نقل از ایسنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده به دلیل استمرار پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد در مناطق پرتردد شهری، پرجمعیت و صنعتی استان، ادامه انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ بهمن) با عبور موج‌های کوتاه در تراز میانی جو از روی استان در ارتفاعات شرق استان در بعضی از ساعات موجب افزایش ابرناکی با احتمال بارش‌های پراکنده برف مورد انتظار است.

از اوایل هفته آینده با ورود سامانه بارشی به استان موجب افزایش ابرناکی، بارش باران و برف، وزش باد و کاهش نسبی آلودگی هوا می‌شود.
از امروز تا پنجشنبه (۳ تا ۶ بهمن) روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۱۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ بهمن ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱- درجه و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه ( ۵ بهمن ماه) قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.