بغض سعید عزت در اینستاگرام ترکید

از سراسر وب

 سعید عزت‌اللهی که در دیدار نیمه نهایی عملکرد خوبی داشت و روی دو گل ایران اثر گذاشت، یک روز بعد از بازگشت به ایران با انتشار پستی احساسی با هواداران تیم ملی و مردم ایران صحبت کرده است.

او در این پست از هواداران تیم ملی خداحافظی کرده و به شکلی جالب روایت خود را از حذف تیم ایران داشته است.

یادداشت او را بخوانید:

به آسمون ایران رسیده بودیم، از بالا به ایران عزیزم نگاه می‌کردم، چشمم رو می‌بستم و فکر می‌کردم چه رویاهای مشترکی با مردم این خاک دارم. همونجا دوباره با خودم پیمان بستم هرچی که دارم، بذارم تا شاید این‌بار، شد. چند روز بعد، وقتی اردو شروع شد، با کادر و بچه‌ها عهد بستیم و مطمئنم می‌دونید که تا آخرین لحظه بهش پایبند بودیم… .

وقتی رسیدیم قطر، آماده آماده بودیم. هرچی گذشت بهتر هم شدیم. بعد از بازی ژاپن همه عشق و محبت شما رو حس کردم، با خودم گفتم مگه از این بهتر هم داریم؟ اما اون‌شب… اون‌شب وقتی صدای سوت رو شنیدم، دنیا روی سرم چرخید، بعدا فهمیدم بی‌اختیار اشک‌ می‌ریختم و الان هم حسرت می‌خورم، حسرت اینکه چقدر نزدیک بود که بشه اما… .

دوست دارم از تمام مردم ایران، تاکید می‌کنم، تمام مردم ایران، تشکر کنم. در کنار خانواده‌مون، همه شما عزیزترین آدم‌هایی هستید که ما توی زندگیمون داریم. شکی ندارم عذرخواهی ما فرزندانتون، ما برادرانتون رو می‌پذیرید. امیدوارم دلگرمی ما باشید برای اینکه بلند شیم، برای اینکه برگردیم. ما باهم می‌تونیم این تلخی رو پشت سر بذاریم. این تاریکی رو روشن کنیم، این سوز زمستون رو بهار کنیم. ????????❤️

1988758
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.