تجاوز ناپدری به دختر خودش و دختر خانواده ۱۴ ساله

از سراسر وب

رسیدگی به این پرونده با  شکایت دختر ۱۴ ساله‌ای به نام دنیا آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از پدرخوانده ۴۵ ساله اش به نام شاهین شکایت کرد.

وی گفت: چند سال قبل وقتی کودک بودم پدر و مادرم از هم جدا شدند و من همراه مادرم زندگی می‌کردم. تا اینکه یکسال پیش مادرم با شاهین ازدواج کرد .او همیشه رفتارهای عجیبی داشت و من از او وحشت داشتم تا اینکه آخرین بار در حضور مادرم مرا آزار داد.

با این شکایت دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند اما مادرش که به پلیس آگاهی احضار شده بود مدعی شد از آزار و اذیت دخترش از سوی همسرش هیچ اطلاعی ندارد.

شاهین ۴۵ ساله بازداشت شد و ادعا کرد بی گناه است.

افشای سابقه سیاه متهم در جلسه تحقیق

در نخستین جلسه تحقیق که در  شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد مادر دنیا لب به اعتراف گشود و در حالی که اشک می ریخت گفت: دخترم راست می‌گوید از سوی شاهین مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. من در جریان بودم اما از ترسم سکوت کردم. من شرمنده دخترم هستم ولی نمی توانستم حرفی بزنم. تا اینکه دخترم که حال روحی اش به هم ریخته بود به تنهایی به پلیس آگاهی رفت و شکایتش را مطرح کر .

در حالی که شاهین منکر آزار و اذیت دخترخوانده نوجوانش بود استعلام پرونده وی نشان داد وی چند سال قبل به اتهام آزار و اذیت شیطانی دخترش در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شده بود اما با پس گرفتن شکایت از سوی دخترش و توبه توانسته بود از حکم اعدام بگریزد و به زندگی برگردد.

با افشای این ماجرا قضات پیگیر ماجرا شدند و به بررسی پرونده این مرد در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پرداختند .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.