تصویر تازه ای از ستاره فوتبال در ماشین لاکچری اش!

از سراسر وب

احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال بعد از مدت های طولانی یک سلفی جدی و متفاوت از خودش در خودروی لاکچری اش منتشر کرده است.

احمدرضا عابدزاده کاپیتان محبوب و سابق تیم ملی فوتبال از جمله چهره های مشهور جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه است که همچنان در نزد عامه مردم محبوبیت زیادی دارد.

اما اغلب اهالی فوتبال اخلاق حرفه ای عقاب آسیا و دوری کردن او از حواشی های روزمره شهرت را، دلیل اصلی ماندگار شدن ستاره سابق فوتبال ایران دانسته اند.با این وجود احمدرضا عابدزاده گاها با انتشار تصویری از خودش در صفحه شخصی اش نگاه هواداران اش را جلب می کند.

در همین راستا این پیشکسوت فوتبال به تازگی یک سلفی متفاوت و بسیار جدی از خودش در خودروی لاکچری اش منتشر کرده که مورد توجه دوستداران اش قرار گرفته است.

البته برخی از کاربران مدعی شده اند جدیت و‌ ناراحتی چهره احمدرضا عابدزاده می تواند ناشی از اتفاق تلخی باشد که برای پسرش امیر در اسپانیا به وجود آمده است.چرا که در روزهای گذشته منزل امیر عابدزاده که در لیگ دسته دوم اسپانیا بازی می کند، در آتش سوخت.تغییر چهره تازه احمدرضا عابدزاده همه را حیرت زده کرد

احمدرضا عابدزاده کاپیتان سابق تیم ملی کشور، از چهره های همیشه محبوب و کم حاشیه فوتبال ایران در این سال ها بوده است.

این پیشکسوت فوتبال برخلاف دیگر بازیکنان، جز معدود چهره های فوتبالی است که حضور فعالی در شبکه های اجتماعی ندارد.

البته شاید همین محافظه کاری و محتاط عمل کردن عقاب آسیا در فضای مجازی سبب شده مخاطبان امروزی فوتبال رصد کاملی از جزئیات شخصی زندگی او نداشته باشند.

در همین رابطه انتشار تصویر تازه ای از این ستاره سابق فوتبال کشور که دیر به دیر تصویری از خودش منتشر می کند دنبال کنندگان اش را غافلگیر کرده است.

چرا که موهای سفید عابدزاده در این عکس باعث شده برخی از طرفداران اش این تغییر چهره او را پیری بازیکن محبوب شان تلقی کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.