تیپ و استایل درخشان علی دایی در مراسم برترین های فیفا

از سراسر وب

علی دایی اسطوره فوتبال ایران برای شرکت در مراسم برترین های فیفا همراه با همسرش راهی فرانسه شد.امروز مراسم برترین‌های فیفا موسوم به «The Best» در فرانسه برگزار می‌شود و جایزه بهترین بازیکن سال به احتمال بسیار فراوان به لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، به لطف قهرمانی‌اش در جام جهانی اهدا خواهد شد.

موضوعی که این مراسم را برای مخاطبان ایرانی جذاب‌تر از حد معمول می‌کند، حضور علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در پاریس است. دایی تا سال‌ها به عنوان فردی که رکورددار گل‌های ملی در تاریخ فوتبال بود به مراسمی این‌چنینی دعوت می‌شود ولی رکورد او را چند وقت پیش کریستیانو رونالدو شکست و حالا دایی در صدر این رده‌بندی قرار ندارد.در کنار این موضوع، حضور این‌باره علی دایی در مراسم فیفا رنگ و بوی متفاوتی هم دارد.

او در شرایطی راهی پاریس شده که تا چند روز قبل در ایران ممنوع‌الخروج بود و اجازه سفر خارجی نداشت.

علی دایی در این مسیر تنها نبود و همسرش هم از مسافرت منع شده بود.

روز گذشته‌ «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کردآن‌طور که از شواهد امر پیداست، فیفا قرار است بعد از اتفاقاتی که در ایران بر علی دایی رفته، او را به‌عنوان یکی از افراد مطرحی که قرار است یکی از جوایز را اهدا کند روی صحنه بیاورد.

موضوعی که قاعدتا باعث تکرار و یادآوری اتفاقاتی می‌شود که علی دایی در چند ماه اخیر از سر گذرانده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.