جسد پسر ۱۶ ساله در مصر پیدا شد / معلم قاتل

از سراسر وب

این جنایت هولناک در روستای عمربن الخطاب، مرکز استمونی در استان دَقَهلیه در شمال مصر رخ داد.

گزارش پلیس محلی حاکی از آن است که خانواده مقتول پس از چند روز از مفقودی وی به اداره پلیس مراجعه کرده و درخواست کمک کردند که با تحقیقات و بررسی ماموران پلیس نیمه پایین بدن این جوان در یکی از آبراه‌ها و سپس نیمه بالایی، بدون سر، در آبراه دیگری پیدا شد.

درادامه رسیدگی به این پرونده برای کشف معمایی تازه تر چون کشف عامل جنایت تحقیقات کارآگاهان با شناسایی خانواده مقتول قوت گرفت.

پدر مقتول در اظهاراتش گفت که پسرش به درس رفته و ارتباط با او قطع شده است و پس از چندین بار تلاش برای تماس با پسرش، فردی ناشناس پاسخ داد و به او اطلاع داد که پسرش ربوده شده است و از او درخواست باج مالی به ارزش ۱۰۰ هزار پوند کرد.

تحقیقات کارآگاهان حکایت از آن داشت که عامل جنایت دانشجوی دانشگاهی بوده و به مقتول درس خصوصی داده است و پلیس پس از ۱۰ روز رسیدگی وی را دستگیر کرد.

بر اساس بیانیه پلیس، مقامات متهم را مورد بازجویی قرار دادند و او نیز به انجام جرم خود با کمک یک نجار اعتراف کرد و علت آن را «مشکلات مالی» عنوان کرد.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که مقتول ۱۶ ساله بوده و قاتل سر مقتول را از بدنش جدا کرده و بدنش را به دو نیمه تقسیم کرده و با هدف عدم کشف جنایت هر قسمت را در چند منطقه مختلف رها کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.