جنیفر لوپز و همسرش میخواهند ازدواجشان را تجدید کنند!

از سراسر وب

جنیفر لوپز خواننده مشهور و امسال عهد ازدواج خود را با همسرش بن افلک بازیگر هالیوودی پس از یک سال پشت سر گذاشتن مشکلات زندگی دوباره تجدید می‌کنند!

جنیفر لوپز و بن افلک پس از پشت سر گذاشتن مشکلات زندگی مشترکشان بار دیگر عهد ازدواج خواهند بست.

به نقل از وقت صبح، زوج مشهور هالیوودی جنیفر لوپز و بن افلک تابستان امسال خود را برای «تجدید عهد» آماده می‌کنند.

این مراسم پس از یک سال پر هرج و مرج و خرید یک عمارت گران قیمت برگزار خواهد شد. یک بار ازدواج و دو بار نامزدی برای جنیفر لوپز و بن افلک کافی نیست!

ماه آینده، این زوج اولین سالگرد ازدواج خود را جشن خواهند گرفت. این زوج بسیار دوست داشتنی اولین بار در سال ۲۰۰۲ رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند.

آن‌ها در همان سال برای اولین بار نامزد کردند. جنیفر و بن سپس ازدواج خود را در سپتامبر ۲۰۰۳ به تعویق انداختند و در ژانویه ۲۰۰۴ رسما از یکدیگر جدا شدند.

با این وجود این زوج عاشق در سال ۲۰۲۱، رابطه عاشقانه خود را از نو آغاز کردند. در تابستان گذشته، این زوج نه یک بار، بلکه دو بار ازدواج کردند!

ابتدا در مراسمی غیر رسمی در لاس وگاس و یک ماه بعد برای یک مراسم عروسی با تم سفید در خانه بن افلک در جورجیا. آن‌ها اکنون تصمیم گرفته‌اند تا به مناسبت اولین سالگرد ازدواجشان بار دیگر عهد ازدواج خود را بخوانند!

خانواده بزرگ جنیفر لوپز و بن افلک!

جنیفر لوپز و بن افلک می‌خواهند پیش از نقل مکان به عمارت مجلل ۶۰ میلیون دلاری خود، عهد خود را تجدید کنند. به گزارش وقت صبح این زوج از نظر عاشقانه و احساسی در مکانی عالی هستند با این حال این شانس دوم را بدیهی نمی‌دانند.

جنیفر و بن و فرزندانشان از ازدواج‌های سابقشان یک خانواده کامل و به تمام معنا هستند و به همین دلیل تصمیم دارند این موضوع را جشن بکیرند.

منبعی نزدیک به این زوج فاش کرده است: «این زوج در هر کاری که انجام می‌دهند کاملاً از یکدیگر حمایت می کنند.

این امر باعث می‌شود تا آن‌ها استرس زیادی را تحمل کنند.»

این زوج از ازدواج‌های سابق خود ۵ فرزند دارند. بن از ازدواجش با جنیفر گارنر بازیگر هالیوودی ویولت ۱۷ ساله، سرافینا ۱۳ ساله و ساموئل ۱۰ ساله را دارد. در حالی که جنیفر لوپز از ازدواجش با مارک آنتونی خواننده لاتین دوقلوهایی به نام اِم و ماکسیمیلیان را دارد.

جنیفر لوپز و بن افلک پس از نقل مکان فرزندانشان را نیز با خود به زندگی جدیدشان بردند و یک خانواده بزرگ تشکیل دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.